تأثیر ماینر بر مصرف برق در ایران

© Fotolia / peerawat444برق در ایران
برق در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2021
اشتراک
کارشناس: مصرف برق یک ماینر با مصرف برق 5 خانه برابر است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس»، منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت که هر گونه افزایش ناگهانی مصرف برق و هزینه برق مصرفی در یک دوره احتمال وجود ماینر در محل را نشان می‌دهد و نیاز است اطلاع‌رسانی انجام شود.

وی در ادامه افزود: «برای عبور از تابستان طرح مدیریت مصرف بهینه برق در تابستان تدوین و ابلاغ شد بر این اساس همه بخش‌ها مکلف شدند کاهش ۹۰ درصدی مصرف انرژی در ساعات تعطیلی و کاهش ۵۰ درصدی مصرف انرژی در طول روز را داشته باشند.

برق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.05.2021
در ایران برق برای چه گروهی گران می‌شود؟

شرکت‌های برق مکلف شدند، افراد متخلف را که به صورت غیرمجاز از شبکه برق و یا داشتن انشعاب برق مجاز شبکه برق بدون داشتن مجوز معتبر اقدام به استخراج رمز ارز می‌کنند را شناسایی و با قطع جریان برق نسبت به اخذ هزینه برق مصرفی اقدام کنند.

ماینرها در یک ساعت ۱۳۵۰ وات و در ۲۴ ساعت به میزان ۳۲.۴ کیلووات ساعت و در ماه هزار وات ساعت برق مصرف می‌کنند. با در نظر گرفتن ۲۰۰ کیلووات ساعت الگوی مصرف خانگی یک ماینر در ماه به میزان ۵ خانه برق مصرف می‌کند، بنابراین توصیه می‌شود در زمان خرید و فروش خانه و یا اجاره املاک مسکونی یا تجاری که دارای انشعاب برق هستند، طی اخذ تسویه حساب کتبی از شرکت برق از صحت تجهیزات اندازه‌گیری موجود در محل و عدم استفاده انشعاب موجود برای استخراج رمزارز اطمینان حاصل شود.

هر گونه افزایش ناگهانی مصرف برق و هزینه برق مصرفی در یک دوره  احتمال وجود ماینر در محل را نشان می‌دهد و نیاز است اطلاع‌رسانی انجام شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала