استقبال کاربران از موتور عروس به جای ماشین عروس +ویدئو، عکس

© Fotolia / Yakimenkoantonمهریه عروس ایلامی ، کاشتن ۱۳۷۲ نهال درخت
مهریه عروس ایلامی ، کاشتن ۱۳۷۲ نهال درخت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2021
اشتراک
عروس و دامادی که در شب عروسی‌شان از موتور استفاده کردند مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از عروس و دامادی که در شب عروسی‌شان سوار موتور شده بودند در فضای مجازی منتشر می‌شود و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от شیراز | فارس | shiraz | fars (@aval_fars)

این تازه عروس و داماد در حالی راهی خانه‌بخت شدند که به جای ماشین عروس گل‌آرایی شده، یک موتور را با بادکنک‌های رنگی تزیین کرده بودند و خوشحال از پیوند قلبی‌شان، در خیابان‌های شهر در حرکت بودند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от رسانه خبری سیرجان راوی (@sirjanravi.ir)

ویدئوی دیگری نیز از یک بلاگر اینستاگرامی به نام آرین سلیمانی نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده که به همین سبک و بر روی موتور عروسی خود را جشن گرفتند. این عروس و داماد نیز با این روش کلیشه های موجود در رابطه با نحوه مراسم ازدواج با خودروی گل زده را که در مواردی هزینه بردار نیز هست، شکستند.

کاربران بسیاری برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی کردند و امیدوارند همه‌ی جوانان سر و سامان گیرند. غالب کاربران از انتخاب این زوج و استفاده از موتور به جای ماشین عروس شگفت‌زده بودند و عنوان می‌کنند در ایران کمتر کسی تمایل دارد در شب عروسی‌اش به جای ماشین عروس، سوار موتور شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от اینجا دانشگاه است! (@aryan.soleimani)

گروهی از کاربران به ساده زیستی و ازدواج آسان اشاره می‌کنند و معتقدند بیشتر تجمل‌گرایی‌ها در ایران به خاطر چشم و هم‌چشمی است. این کاربران بر این باورند که نسل جوان خود باید سبک زندگی خود را تغییر دهند تا زندگی سالم و آرام داشته باشند چراکه این تجملات دلیل خوشبختی افراد نمی‌باشد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Wedding Magazine🌱sara Etminan (@saraetminan_)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала