تعداد واقعی فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در جهان اعلام شد

© AP Photo / John Minchilloتعداد واقعی فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در جهان اعلام شد
تعداد واقعی فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در جهان اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2021
اشتراک
خانم سمیرا آسما، دستیار مدیر کل سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد تعداد واقعی مرگ های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در جهان می تواند بین شش تا هشت میلیون نفر باشد.

به گزارش اسپوتنیک، خانم  آسما تأکید می کند که همه گیری کرونا رو به گسترش است و می توان "مطمئن اما با  تذکراتی " تعداد شش تا هشت میلیون فوتی را ذکر کرد. طبق داده های رسمی سازمان بهداشت جهانی، از 30 ژانویه تا 31 دسامبر سال 2020، 1،813،188 مورد مرگ ناشی از ابتلا ویروس کرونا ثبت شده است. با این حال، حتی بر اساس برآوردهای اولیه ، کل مرگ و میر ناشی از ویروس طی سال گذشته حداقل سه میلیون نفر بوده است. تأکید شده است که اغلب ویروس کرونا به علت مستقیم مرگ تبدیل نمی شود، بلکه بر آن تأثیر می گذارد.

اختراع یک دستگاه توجیبی برای تست کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2021
اختراع یک دستگاه توجیبی برای تست کرونا

پیش از این، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بود که عواقب  کووید 19 با اثرات طاعون و آبله مشابه نخواهد بود و افزود دانشمندان به مطالعه اثر ویروس بر بدن و تشدید بیماری های مزمن پس از ابتلا به آن  ادامه می دهند.

یادآور می شود که بتازگی اعضای جمهوری خواه کمیسیون اطلاعات مجلس نمایندگان ایالات متحده ادعا کردند  شواهد مستدل قوی وجود دارد که نشان می دهد همه‌گیری کووید - 19 می تواند به دلیل نشت این ویروس  از انستیتوی ویروس شناسی شهر ووهان چین باشد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت این کمسیون منتشر شده است، عدم همکاری چین مانع تلاش های بین المللی برای شناسایی منبع واقعی ویروس شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала