آغاز صدور گواهینامه های معتبر واکسیناسیون کرونا در اروپا

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز صدور گواهینامه های معتبر واکسیناسیون کرونا در اروپا
 آغاز صدور گواهینامه های معتبر واکسیناسیون کرونا در اروپا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2021
اشتراک
از اول ژوئیه، گواهینامه های واکسیناسیون در سراسر اروپا معتبر هستند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گفته وزیر بهداشت اسپانیا، کارولینا داریاس، گواهینامه ها نشان می دهد که گردشگر واکسینه شده، آزمایش پي سي آر، آزمایش آنتی بادی یا بهبودی از بیماری را پشت سر گذاشته است از این به بعد در اروپا اعتبار خواهد داشت.

میزان اثر بخشی واکسن روسی اپی واک کرونا علیه کرونا اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2021
میزان اثر بخشی واکسن روسی "اپی واک کرونا" علیه کرونا اعلام شد

وی توضیح داد: "اگر شخصی یکی از سه شرط را انجام داده باشد، پس می تواند از گواهی نامه برای سفر استفاده کند."

همچنین گزارش شده است که کشورهای اتحادیه اروپا در حال بحث در مورد ایده معرفی گواهینامه های جهانی هستند که از ابتدای ماه مارس توسط 27 کشور اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته می شود.

پیش از این گزارش شده بود که پارلمان اروپا و شورای اتحادیه اروپا توافق اولیه ای را در مورد معرفی گواهی ویروس کرونا برای ساکنان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به دست آوردند.

در حال حاضر روس ها پس از واکسینه شدن علیه ویروس کرونا می توانند به چندین کشور سفر کنند. به عنوان مثال، یونان از 14 مه آماده پذیرش گردشگران با گواهی واکسیناسیون است و گواهی واکسن روسی کرونا برای این کشور مورد تایید است. از اول مارس، گرجستان به گردشگرانی که حداقل 14 روز از واکسیناسیون دوم آنها گذشته است اجازه ورود می دهد. سریلانکا نیز در 19 مارس اعلام کرد که قوانین ورود خارجیان به سریلانکا را آسان می کند و پس از واکسیناسیون اجازه ورود به آنجا را می دهد.

در سیشل، گردشگران تقریباً از سراسر جهان، از جمله روسیه، از 25 مارس آماده پذیرایی از گردشگران بودند. افراد واکسینه شده هنگام ورود به سیشل مجاز به رعایت قرنطینه دو هفته ای نخواهند بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала