انهدام سه شبکه جاسوسی در آذربایجان غربی

© AP Photo / Ebrahim Noroozi انهدام سه شبکه جاسوسی در آذربایجان غربی
 انهدام سه شبکه جاسوسی در آذربایجان غربی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2021
اشتراک
مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: سه شبکه جاسوسی در مدت ۵۸ روز در این استان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طی ۵۸ روز گذشته  ۴۹ شرکت که در استان فرار مالیاتی داشتند شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه این شرکت‌ها در مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی داشتند، تصریح کرد: با شرکت‌های بزرگ که زیر بار پرداخت مالیات نمی‌روند به صورت جدی برخورد می‌شود.

کشف و انهدام باند وارد کننده سلاح‌های آمریکایی در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2021
کشف و انهدام باند وارد کننده سلاح‌های آمریکایی در تهران

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به شناسایی باند مواد مخدر در استان طی ۵۸ روز گذشته، افزود: در این مدت ۳۸ تن پیش ساز مواد مخدر در استان کشف شد.

وی با اشاره به سایر کشفیات اداره کل اطلاعات آذربایجان‌غربی، یادآور شد: از باندهای قاچاق سلاح در استان ۴۰۰ قبضه سلاح کشف شده است.

وی از شناسایی و دستگیری اعضای باند بزرگ گوشی در خوی خبر داد و اعلام کرد: بزرگ‌ترین باند قاچاق در شمال‌غرب کشور در خوی منهدم شد که عوامل این باند به قاچاق و ریجستری ۳۶ هزار عدد گوشی اعتراف کردند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی از کشف قاچاق ارز به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان، قاچاق سوخت به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان، کشف احتکار ۱۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن حبوبات، ۱۰۰ تن روغن خوراکی و ۴۲ هزار لیتر روغن موتور در استان خبر داد و گفت: در سال جاری جلو یک هزار هکتار زمین‌خواری نیز گرفته شده است.

وی از انهدام سه شبکه جاسوسی در استان طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: به این شبکه‌های جاسوسی ضربه مهلکی زدیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر حضور یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری و برنامه‌ریزی برای حضور در مزار حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی، گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ فرد یا گروهی از نام حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی سوءاستفاده کند.

این مقام استانی افزود: مرحوم حسنی یکی از بزرگان انقلابی آذربایجان است و با توجه به وضعیت کرونایی اجازه نمی‌دهیم هیچگونه تجمعی در باغ رضوان و در مرقد مرحوم حسنی تشکیل شود.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی اعلام کرد: تبلیغات زود هنگام کاندیداها مورد قبول نبود و تبلیغات زودهنگام نیز قانونی نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала