ژاپنی ها به اشتباه 1400 دلار از آمریکا دریافت كردند

© Sputnik / Mihail Kutusov /  مراجعه به بانک تصاویر ژاپنی ها به اشتباه 1400 دلار از آمریکا دریافت كردند
ژاپنی ها به اشتباه 1400 دلار از آمریکا دریافت كردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2021
اشتراک
سازمان امور مالیاتی ایالات متحده به اشتباه چکهایی به مبلغ 1400 دلار به برخی شهروندان ژاپن پرداخت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فایننشال تایمز می نویسد، سازمان امور مالیاتی ایالات متحده به اشتباه برای هزار و 400 بازنشسته ژاپنی چک 1400 دلاری ارسال کرده است.

این روزنامه با استناد به نماینده ای از یكک بانک ژاپنی گزارش داد صف هایی در برخی شعبه‌های توكیو ایجاد شده است كه كارمندان مجبور به پردازش چک های ارزی هستند.

از جمله کسانی که پول دریافت می کردند ژاپنی هایی بودند که قبلاً در ایالات متحده زندگی می کردند اما مدتها پیش این کشور را ترک کردند. بر اساس اظهارنامه مالیاتی که توسط ساکنان ثبت شده چک به آنها ارسال می شود.

به گفته Nikkei Asia ، چک ها توسط ژاپنی هایی دریافت شده اند که قبل از اکتبر 2005 ، هنگامی که توافقنامه دو جانبه تأمین اجتماعی به اجرا درآمد ، در ایالات متحده زندگی می کردند. تا آن لحظه ، شهروندان ژاپنی که در ایالات متحده کار می کردند مجبور به پرداخت کمک های اجتماعی در این کشور بودند.

به گفته Nikkei Asia، چک ها توسط ژاپنی هایی دریافت شده اند که قبل از اکتبر 2005، هنگامی که توافقنامه دو جانبه تأمین اجتماعی به اجرا درآمد، در ایالات متحده زندگی می کردند. تا آن لحظه شهروندان ژاپنی که در ایالات متحده کار می کردند مجبور به پرداخت کمک های اجتماعی در این کشور بودند.

سازمان امور مالیاتی این اشتباه را پذیرفت و خواستار لغو و برگشت چک از خارجی ها شد. در همان زمان، این بخش مشخص نکرد که برای کسانی که پیش از این مبالغی را دریافت کرده اند، چه کاری باید انجام شود.

این اولین خطای پرداخت در ایالات متحده نیست. سال گذشته نیز وضعیت مشابهی بوجود آمد، زمانی که دولت قبلی به ریاست ترامپ به ترتیب 1200 و 600 دلار به آمریکایی ها در مارس و دسامبر وجوه حمایتی پرداخت کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала