دعوت از یک ایرانی برای عضویت و مشاور راهبردی جنبش جهانی معلولین بنیاد Debra Ruh آمریکا

© AFP 2023 / Claudio Giovanniniدعوت از یک ایرانی برای عضویت و مشاور راهبردی جنبش جهانی معلولین بنیاد Debra Ruh آمریکا.
دعوت از یک  ایرانی برای عضویت و مشاور راهبردی جنبش جهانی معلولین بنیاد Debra Ruh آمریکا. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2021
اشتراک
«جنبش جهانی بیلیون استرانگ، زیر مجموعه بنیاد جهانی دبرا رو» روز 18 ماه می طی نامه‌ای رسمی به دکتر آزاده عباس زاده، رییس بنیاد کشوری دیوار 47 ایران، خواستار حضور ایشان به عنوان مشاور و نماینده ایران در جنبش جهانی حمایت از معلولان در دنیا شد.


به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی «بنیاد کشوری دیوار 47» در نامه «دبرا رو» مدیر و بنیانگذار جنبش «بیلیون استرانگ» خطاب به دکتر آزاده عباس زاده، رییس بنیاد کشوری دیوار 47 ایران آمده است:

«ما در حال تلاش برای ساختن «بیلیون استرانگ» به عنوان یک جنبش جهانی برای شناسایی، توسعه و توانمندسازی سازمان‌هایی هستیم که با هدف رساندن صدای میلیاردها افراد دارای معلولیت طراحی شده اند.
ما یک جامعه جهانی از افراد دارای تجارب معلولیت هستیم که به دنبال گرامی‌داشت متحدان و همراهان خود هستیم.
جنبش جهانی «بیلیون استرانگ» به عنوان ابتکار عمل ما بر آن است تا با تمرکز بر افراد دارای معلولیت، به آنها کمک کند تا به شیوه‌ای نوین درباره وضعیت خود بیندیشند و از این رهگذر آنها را تشویق کند که دیگر وضعیت موجود خود را پنهان نکرده و به آن افتخار هم کنند.

 خانم دکتر ایرانی سفیر جهانی بنیاد معلولان سندوم داون شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2020
آزاده عباس زاده سفیر جهانی بنیاد مسائل سندروم داون

لذا برآنیم با یاری و کمک به همدیگر، موضوع ایجاد یک جامعه جهانی برای توانمند سازی افراد دارای معلولیت و نیز تغییر روایت‌ها و نوع نگاه به معلولیت و معلولان را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.در پایان این نامه آمده است: مایه خرسندی ماست که از شما دعوت کنیم تا به عنوان مشاور و نماینده جمهوری اسلامی ایران در این جنبش جهانی به ما بپیوندید.
پیشاپیش برای هر کمکی که در توان شماست سپاسگزارم.
"با هم ، ما قویتر هستیم.« دبرا رو»

© Photo / Courtesy Dr. Azadeh Abbaszadeh Fallahدعوت از یک ایرانی برای عضویت و مشاور راهبردی جنبش جهانی معلولین بنیاد Debra Ruh آمریکا.
دعوت از یک  ایرانی برای عضویت و مشاور راهبردی جنبش جهانی معلولین بنیاد Debra Ruh آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2021
دعوت از یک ایرانی برای عضویت و مشاور راهبردی جنبش جهانی معلولین بنیاد Debra Ruh آمریکا.


شایان ذکر است که سرکار خانم آزاده عباس زاده فلاح دکترا در پزشکی عمومی و متخصص ایمونولوژی دارد و به عنوان دانشیار کرسی بیماریهای پوستی در دانشگاه پزشکی ایران مشغول به کار هستند. وی 12 سال فعالیت جدی در زمینه مطالعه مسائل افراد مبتلا به سندروم داون در ایران داشته است. وی پروژه دیوار 47، کمپینی با نام «کمپین 1-» به راه انداخت که خیلی زود به کمپینی جهانی تبدیل شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала