پوتین: روسیه پیشرفته ترین نیروی بازدارنده هسته ای را در اختیار خود دارد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه پیشرفته ترین نیروی بازدارنده هسته ای را در اختیار خود دارد
پوتین: روسیه پیشرفته ترین نیروی بازدارنده هسته ای را در اختیار خود دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه پیشرفته ترین نیروی بازدارنده هسته ای در جهان را در اختیار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در روز پنج شنبه گفت: "همیشه این سوال است که چه شرایط و چه چشم اندازهایی برای توسعه نیروهای مسلح وجود دارد؟ برای بسیاری عجیب به نظر می رسد، اما شرایط ما بیش از همه مساعد است. ما پیشرفته ترین نیروی بازدارنده هسته ای را در اختیار داریم. می توانیم با قدرت مدعی این موضوع باشیم."
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: "ما به گونه جدیدی از سلاح راهبردی، موشک مافوق صوت "آوانگارد"، دست یافته ایم. ما به چیزهایی دست یافته ایم که دیگران هنوز در اختیار ندارند.ما سلاح های مافوق صوت در اختیار داریم و آنها در حال توسعه هستند."
وی خاطرنشان کرد همه می خواهند ما را مورد هجوم قرار داده یا به این کشور دست درازی کنند، اما آنها باید بدانند که ما دست کسانی که قصد انجام این کار را دارندرا می شکنیم. تضمین این امر توسعه نیروهای مسلح ما است.

پوتین در این مورد گفت: "در عین حال، یک بار دیگر تأکید می کنم که ما به دنبال نظامی سازی اقتصاد خود نیستیم. ما امسال حدود 42 میلیارد دلار به زمینه دفاعی اختصاص داده ایم. فقط 42 میلیارد دلار! در همین زمان ایالات متحده تا حالا 770 میلیارد دلار هزینه کرده است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала