توقیف شناور حامل مواد مخدر در خلیج فارس

© Sputnik / Shiva Abshenasتوقیف شناور حامل مواد مخدر در خلیج فارس
توقیف شناور حامل مواد مخدر در خلیج فارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2021
اشتراک
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد، فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران مرزبانی موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر که حامل ۶۰۰ کیلوگرم تریاک بود در حوزه آب‌های کنگان، توقیف کنند.

Южнокорейский танкер Hankuk Chemi в Персидском заливе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
ادعاى آمريكا درباره توقيف كشتى ايرانى حامل اسلحه+ویدئو

وی افزود: در این عملیات که با عملیات و اقدامات دقیق دریابانی همراه بود از ورود این مواد به ساحل و کشور جلوگیری شد که در این راستا یک شناور که اقدام به حمل این مواد کرده بودند به همراه ۲۰۰ لیتر سوخت توقیف و یک نفر متهم نیز شناسایی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان داشت: مردم ولایتمدار استان بوشهر که خود مرزبانان واقعی آب‌های خلیج فارس هستند با همکاری و تعامل خوب و سازنده با دریابانان این استان، همواره خواهان امنیت پایدار و برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی کشور هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان و همچنین مرزنشینان و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خاطرنشان کرد: کارکنان فرماندهی مرزبانی استان با تمام توان در مقابله با هرگونه ناامنی و قاچاق، برخورد قاطع خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала