پخش تبلیغات مبارزه علیه همجنسگرا ستیزی در مترو تهران +عکس، ویدئو

© Fotolia / govicinityمعاون رئیس جمهور امریکا عقد ازدواج دو همجنسگرا را جاری کرد
معاون رئیس جمهور امریکا عقد ازدواج دو همجنسگرا را جاری کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2021
اشتراک
همزمان با روز هفدهم ماه می، روز بین‌المللی مبارزه با همجنسگرا هراسی، تراجنسی هراسی و دوجنسگرا هراسی، در همه جای مترو تهران تبلیغاتی با مضمون همجنسگرا ستیزی دیده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر دیده شدن تبلیغاتی در مترو تهران با موضوع مبارزه علیه همجنسگرا ستیزی، انتشار یافته که واکنش کاربران را در فضای مجازی به همراه داشته است. پخش تبلیغات مبارزه علیه همجنسگرا ستیزی توسط گروهی به نام «تریبون خیابان» صورت گرفته است.

تعدادی از کاربران قتل رضا فاضلی منفرد، همجنسگرای خوزستانی را تنها گوشه‌ای از سختی زندگی همجنسگرایان و ترنس‌ها عنوان کردند. از طرفی دیگر فشارهای جامعه ایران از یک سو و فشارهای خانواده آنان از سوی دیگر بر سختی های آنان می افزاید. جمعی دیگر از کاربران افزودند، حتی اگر اطرافیان آنها دست از سرشان بردارند، در جامعه‌ای که با فقر فرهنگی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند، در میان فشار روانی ناشی از خشونت‌های بی‌دلیل توسط افراد مختلف جامعه، مجبور به خودکشی می‌شوند.

تعدادی از کاربران با ابراز همدردی با خانواده‌های این افراد آنها را آرامش و کسب آگاهی بیشتر برای کنترل این بیماری دعوت کردند. تعدادی دیگر با همجنسگرایان و کسانی که این مشکلات را دارند ابراز همدردی کرده و آن‌ها را به پیگیری برای درمان و امید به آینده دعوت کرده‌اند، چرا که این افراد خود مقصر نیستند بلکه آنها قربانی این عارضه و بیماری واقع شده‌اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала