عراقچی: گفتگوهای وین "پیشرفت خوبی" داشته است

© REUTERS / Leonhard Foegerعراقچی: گفتگوهای وین "پیشرفت خوبی" داشته است
عراقچی: گفتگوهای وین پیشرفت خوبی داشته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2021
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه ایران، در پی مذاکرات دو هفته گذشته در وین درباره برنامه هسته ای ایران به پیشرفت های خوبی اشاره کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیت مذاکره کننده ایران در وین، قبل از جلسه هیئت کمیسیون مشترک ایران و گروه ۱+۴ به خبرنگاران گفت: این نشستی که در پایان بیش از دو هفته مذاکرات خواهیم داشت و یک جمع بندی صورت خواهد گرفت، مجددا هیات‌ ها برای مشورت به پایتخت ها مراجعه خواهند کرد.

اولیانوف: بیش از نیمی از راه مذاکرات برجام طی شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2021
اولیانوف: بیش از نیمی از راه مذاکرات برجام طی شده است

وی افزود: در طول دو هفته گذشته که دور چهار مذاکرات بود به نظرم پیشرفت های خوبی حاصل شده و چند موضوعات کلیدی مانده که نیاز به مشورت بیشتر و تصمیم گیری در پایتخت ها دارد که امیدوار هستیم در چند روز آینده صورت بگیرد تا در دور بعدی مذاکرات بتوانیم درباره آنها به جمع بندی برسیم.

عراقچی تصریح کرد: در بقیه موارد توافق وجود دارد، روی متن ها نگارش خوبی صورت گرفته است لذا الان موقع آن است که رجوع مجددی به پایتخت ها داشته باشیم و آخرین مشورت ها صورت بگیرد و بعد ما مذاکرات را ادامه می دهیم.

نشست کمیسیون مشترک برجام بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه ‌های امورخارجه‌ ایران و گروه ۱+۴ (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) در گرند هتل وین برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала