بررسی صنعت رمزارزها در مجلس ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بررسی صنعت رمزارزها در مجلس ایران
بررسی صنعت رمزارزها در مجلس ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2021
اشتراک
نمایندگان مجلس ایران، امروز گزارش کمیسیون اقتصادی بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور را در دستور کار دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، در جلسه امروز نشست علنی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران بررسی می‌ شود.

نمایندگان مجلس: اگر همه تحریم‌ها لغو نشود، هیچ تحریمی لغو نشده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2021
نمایندگان مجلس: اگر همه تحریم‌ها لغو نشود، هیچ تحریمی لغو نشده است

نمایندگان مجلس ایران، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد عملکرد استانداری خوزستان و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه را بررسی می‌ کنند.

امروز همچنین گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار نمایندگان است.

امور همچنین دو نفر از اعضای کمیسیون‌ های اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات برای عضویت در کمیته نظارت بر نحوه انتشار اوراق مالی اسلامی انتخاب خواهند شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала