حمله هولناک با تبر به مسافران گرگان +ویدئو، عکس

© Photo / Puzzlewoodجنگل Puzzlewood در بریتانیا
جنگل Puzzlewood در بریتانیا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2021
اشتراک
تعدادی از اراذل و اوباش برای یک خانواده مسافر ایجاد مزاحمت کردند و با تبر به سمت آنان حمله‌ور شدند.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر خبری مبنی بر حمله‌ور شدن تعدادی از اراذل و اوباش در مسیر بازگشت یک خانواده از جنگل‌های روستای "قرن‌آباد" گرگان در فضای مجازی منتشر می‌شود که موجب تشویش اذهان عمومی و رعب و وحشت کاربران فضای مجازی شده است. در این درگیری پدر خانواده بر اثر اصابت تبر بر سر او دچار آسیب‌دیدگی شده و به علت وخامت وضعیت در بهش آی سی یو یکی از بیمارستان‌های گرگان بستری شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от نشنال جئوگرافیک،وهرچیزجالب (@tiktak_mix)

محمد شیرازی، فرمانده انتظامی گرگان در خصوص این درگیری گفت: «پس از انعکاس موضوع به پلیس بلافاصله اقدامات تحقیقاتی برای شناسایی و دستگیری افراد موثر در درگیری آغاز شد. و در حال حاضر عملیات شناسایی و دستگیری متهمان در حال انجام است و جزییات بیشتر پس از دستگیری افراد اعلام خواهد شد.»
وی همچنین در خصوص حال عمومی فردی که با سلاح سرد مورد ضربه قرار گرفت، بیان کرد: «حال عمومی وی خوب است.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от meysam.sh60 (@aqamolk)

برخی از کاربران عنوان می‌کنند دعوا و درگیری بر سر مسافرت در دوران شیوع کرونا بوده است که این خانواده از روستای دیگر به روستای "قرن‌آباد" برای تفریح رفته‌اند. جمعی از کاربران به دلیل اینکه همه اراذل و اوباش لباس مشکی به تن داشتن عنوان می‌کنند موضوع درگیری احتمالا اختلافات خانوادگی با مسافران بوده است‌. گروهی از کاربران معتقدند در دوران کرونا غالب مردم بی‌حوصله و پرخاشگر شده‌اند و باید سعی کرد حال یکدیگر را بیشتر رعایت کرد.

برخی از کاربران خواهان مجازات شدیدی برای این اراذل و اوباش هستند. و از اینکه شاهد چنین اتفاقاتی هستند و ایم درگیری در مقابل چشمان اعضای خانواده فرد صورت گرفته است ابراز تاسف می‌کنند. پس از این حواشی، خبر دستگیری ۴ نفر از اعضای این گروه اراذل و اوباش منتشر شده و پرونده آنان در حال بررسی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала