مقابله نیروی دریایی سپاه با قاچاق سوخت در خلیج فارس

© AFP 2023 / Atta Kenareمقابله نیروی دریایی سپاه با قاچاق سوخت در خلیج فارس
مقابله نیروی دریایی سپاه با قاچاق سوخت در خلیج فارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2021
اشتراک
نیروی دریایی سپاه طی چند روز اخیر با توقیف چندین شناور قاچاق سوخت در خلیج فارس عزم جدی خود برای مقابله با قاچاق سوخت نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه‌، نیروی دریایی سپاه موفق شد در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مقادیر زیادی سوخت قاچاق را در پهنه خلیج همیشه فارس کشف و شناورهای حامل قاچاق را توقیف و به مقامات قضایی تحویل کند.

افزایش تولید نفت ایران سه ماه پس از احیای برجام - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
افزایش تولید نفت ایران سه ماه پس از احیای برجام

در عملیات‌ های غافلگیرانه و با اشراف اطلاعاتی نیروی دریایی سپاه، شناورهای حامل بیش از ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف، توقیف و به مقامات قضایی تحویل شده است.

ناوتیپ ذوالفقار منطقه یکم ندسا در یکی از این عملیات موفق به کشف ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شد؛ همزمان با این عملیات، ناو گروه ذوالفقار خارگ و پایگاه دریایی شهید رییسعلی دلواری بندر عامری منطقه دوم ندسا موفق شد ۱۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و شناورهای حامل، توقیف و به مقامات دریابانی و قضایی محلی تحویل کند.

در مرحله دیگری از عملیات منطقه پنجم ندسا با کشف ۵۵ هزار لیتر سوخت قاچاق، شناورهای خاطی را توقیف و به مقام قضایی تحویل دادند.

لازم به توضیح است خدمه شناورهای توقیف شده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

گفتنی است؛نیروی دریایی سپاه از از اواخر سال ۱۳۹۷و ابلاغ این ماموریت تا کنون بیش از ۲۴ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف و به مقامات قضایی تحویل نموده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала