کری خوانی سنگین وزیر جوان برای هواداران استقلال +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAمحمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2021
اشتراک
وزیر ارتباطات پس از برتری پرسپولیس مقابل تیم استقلال، برای هواداران این تیم کری سنگین خواند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اتمام شهرآورد دیروز که با برتری تیم پرسپولیس به پایان رسید، کری خوانی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشور، با واکنش تند فرهاد مجیدی همراه شد که کاربران فضای مجازی بویژه هواداران استقلال نسبت به آن واکنش نشان دادند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Varzesh3 ورزش‌سه (@varzesh3)

وزیر ارتباطات با کنایه به دو ستاره استقلال نوشت که " ولی به نظرم اون دو تا ستاره‌، سیّاره باشند"
همچنین فرهاد مجیدی در واکنش به متلک انداختن وزیر جوان ارتباطات به هواداران استقلالی در مصاحبه خبری از صحبت‌های شدیدالحن وزیر ارتباطات ابراز تاسف کرده و درباره هواداران تیم استقلال گفته است، قشری از مردم هستند که با برد یا باخت استقلال یه هفته خوشحال یا ناراحتند اما بعضی‌ها می‌آیند در این وضعیت این صحبت‌ها را می‌کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

همچنین دکتر شریعتمداری در این باره عنوان کردند که "ای کاش درک میکردی که وزیر هم یک انسان هست و میتونه طرفدار تیم مورد علاقش باشه، پیشنهاد میکنم آقای مجیدی یک بار دیگه برید و متن آقای جهرمی رو بخونید. به نظر من کسی مربی یک تیم بزرگ میشه، خیلی باید درکش بالا باشه و سنجیده‌تر صحبت کنه و طاقت باخت رو داشته باشد."

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от 💙Ⓜ💙 (@banooye.tajii4)

تعدادی از کاربران با نوشتن شعار و کری خواندن، خوشحالی خود را از برتری تیم پرسپولیس ابراز کرده در مقابل هواداران استقلال از باخت تیم خود ابراز ناراحتی کرده اند. عده ای از کاربران نسبت به این مسئله که هر وقت هر تیمی بازنده می‌شود، همه دنبال 1 مقصر می‌گردند انتقاد کردند و معتقدند که فوتبال یک بازی دسته جمعی و تیمی است. تعدادی دیگر از کاربران نیز صحبت‌های فرهاد مجیدی را در واکنش به کری خوانی وزیر ارتباطات مناسب ندانسته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала