اسرائیل درباره موشکهای رهگیری شده توسط سیستم دفاع موشکی صحبت کرد

© REUTERS / Amir Cohen اسرائیل درباره موشکهای رهگیری شده توسط سیستم دفاع موشکی صحبت کرد
اسرائیل درباره موشکهای رهگیری شده توسط سیستم دفاع موشکی صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
اشتراک
ژنرال اوری گوردین: سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین اسرائیل حدود 90٪ از موشک های شلیک شده از سمت نوار غزه را رهگیری می کند، اما حتی موشک های ساقط شده زندگی و سلامت شهروندان را تهدید می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال اوری گوردین،‌ فرمانده جبهه داخلی اسرائیل، روز یکشنبه گفت: سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین اسرائیل حدود 90٪ پرتاب موشک ها را از نوار غزه رهگیری می کند، اما حتی موشک های ساقط شده زندگی و سلامت شهروندان را تهدید می کنند.

وی افزود: "گنبد آهنین حدود 90٪ از موشک های شلیک شده را رهگیری می کند، اما باید درک کرد که حتی موشک های رهگیری شده نیز خطرناک هستند. قطعات بزرگ موشک های تخریب شده به زمین می افتد، به داخل ساختمان می افتد و این امر تهدیدی جدی برای زندگی و سلامتی افراد است".

تنش در مرز اسرائیل و نوار غزه فلسطین در شامگاه 10 مه بالا گرفت. از 16 مه، تنش دیگری آغاز شد و حدود 2900 موشک از نوار غزه به داخل خاک اسرائیل شلیک شدند که 1150 مورد از آنها رهگیری شده است. طبق آخرین اطلاعات، 10 نفر در اسرائیل کشته شدند و حدود 50 نفر به شدت زخمی شدند. اسرائیل همچنین صدها حمله در نوار غزه انجام داده است. تعداد کشته شدگان فلسطینی در حملات هوایی اسرائیل به 181 نفر رسیده است که 52 کودک کشته شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала