پیام فرزند سردار سلیمانی به رهبران مقاومت فلسطین

© AFP 2023پیام فرزند سردار سلیمانی به رهبران مقاومت فلسطین
پیام فرزند سردار سلیمانی به رهبران مقاومت فلسطین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
اشتراک
دختر سردار شهید قاسم سلیمانی خطاب به مردم و رهبران مقاومت فلسطین پیامی صادر و مقاومت و ایستادگی آن‌ها مقابل اسرائیل را ستود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، زینب سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروهای سپاه قدس ایران، در پی درگیری‌ های اخیر فلسطین و اسرائیل، خطاب به مردم و رهبران مقاومت فلسطین پیامی صادر و مقاومت و ایستادگی آن‌ ها مقابل اسرائیل را ستود.

گشت زدن روح سلیمانی دور خانه نتانیاهو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2021
گزارش و تحلیل
گشت زدن روح سلیمانی دور خانه نتانیاهو

مشروح متن این‌ پیام به این‌ ترتیب است: « بسم الله الرحمن الرحیم سلامی از روح «شهید حاج قاسم سلیمانی» به ملت مسلمان، مقاوم و مظلوم فلسطین و به رهبران و مجاهدان نبرد «شمشیر قدس» به ویژه «شمشیر اسلام» یعنی فرمانده عزیز «ابو خالد محمد الضیف»

ما تجاوزات اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی در «مسجد الاقصی»، اراضی اشغالی و نوار غزه را محکوم کرده و در برابر اراده این ملت قهرمان‌که دشمن را مقهور ساخته و هیبت آن را در هم شکسته است، به نشانه تکریم و تجلیل، می‌ ایستیم.

بدون شک، روح «حاج قاسم» در ملکوت اعلی آرام و خوشحال است. ما فرزندان جمهوری اسلامی و پیروان «مکتب حاج قاسم» بر عهد و پیمان خود باقی هستیم و تا زمان تحقق پیروزی نهایی و نابودی رژیم اشغالگر در هر ذره‌ ای از خاک فلسطین، در کنار شما می‌ ایستیم. زینب سلیمانی»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала