نارضایتی وزیر جنگ سابق اسرائیل از وضعیت مقابله با حماس و پیش بینی تقابل با ایران

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر نارضایتی وزیر جنگ اسرائیل از وضعیت مقابله با حماس و پیش بینی تقابل با ایران
نارضایتی وزیر جنگ اسرائیل از وضعیت مقابله با حماس و پیش بینی تقابل با ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
اشتراک
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل با انتقاد شدید از عملکرد نتانیاهو بیان داشت که اگر وضعیت اسرائیل در برابر حماس اینگونه است، شرایط مقابل ایران و حزب الله چگونه خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق اسرائیل در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون در خصوص آخرین تحولات در فلسطین اشغالی و ضعف ارتش اسرائیل در برابر مقاومت صحبت کرد. 

لیبرمن گفت: مردم جهان عربی به ما نگاه می‌کنند و می‌گویند "اگر وضعیت اسرائیل در برابر حماس این‌گونه است، وضعیت آن مقابل حزب‌الله و ایران چگونه خواهد بود؟".

رسانه‌های اسرائیلی اطلاع دادند که لیبرمن معتقد است، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل تا زمانی که مأموریت تشکیل کابینه در دستان «یائیر لاپید» رئیس حزب «آینده آنجاست» باشد، زمان عملیات علیه غزه را تمدید خواهد کرد.

حمله بزرگ سایبری به اسرائیل و هک شدن اطلاعات سیستم های بانکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2021
حمله بزرگ سایبری به اسرائیل و هک شدن اطلاعات سیستم های بانکی

لیبرمن افزود: اگر ما بدون توافق مشخص مبنی بر اینکه حماس اگر خلع سلاح نشود و اسرا و مفقودشدگان اسرائیلی را به خانه‌هایشان بازنگرداند کمک اقتصادی دریافت نخواهد کرد، به این عملیات‌ها پایان دهیم در این صورت همه تلاش‌ها بی‌فایده خواهد بود. تاکنون سابقه نداشته است شورای وزیران اسرائیل تا این حد ضعیف بوده باشد.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که ما همزمان در دو جبهه می‌جنگیم؛ یکی در غزه و دیگری در داخل اسرائیل.

لیبرمن خاطر نشان کرد: اگر وضعیت ما در مقابله با حماس این‌گونه است موضعمان در مقابله با حزب‌الله و ایران چگونه خواهد بود؟

آویگدور لیبرمن ضمن انتقاد از نتانیاهو گفت: او می‌خواهد چهره خود را در مقابل اسرائیلی‌ها بهبود بخشد و با ارتش بازی می‌کند و در نهایت حماس پیروز خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала