پوتین و بایدن چه فرقی با هم دارند؟

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه جو بایدن رئیس جمهور امریکا
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه جو بایدن رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2021
اشتراک
مورخ: بایدن باید ازخشمگین کردن پوتین بپرهیزد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی « فاکس نیوز»، بینندگان این شبکه با عقیده تاریخدان ویکتور هانسن موافقت کردند که از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواسته بود کاری نکند که « پوتین خشمگین شود».

وی در رابطه با هک سیستم شرکت Colonial Pipeline اظهار نظر کرده بود. البته بایدن گفته بود که فکر نمی کند روسیه در این جریان دست داشته باشد، اما بعید نیست که هکرها از خاک روسیه دست به چنین عملیاتی زده باشند.

یکی از کاربران با نام مستعار Trainman54 در جواب به فرق پوتین و بایدن نوشت:« بایدن بیچاره و ناتوان است و اصلا قاطعیت از خود نشان نمی دهد، در حالی که پوتین خیلی آگاه و فعال است».

پوتین: حادثه تیراندازی در کازان، جنایتی وحشیانه بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2021
پوتین: حادثه تیراندازی در کازان، جنایتی وحشیانه بود

کاربر دیگری به نام MarkK نوشت:«پوتین می تواند رقیب سرسختی برای آمریکا باشد، اما نمی توان از ذکاوت، کیفیت رهبری و وطنپرستی آشکار او حیرت زده نشد. او خیلی زیرک است و نمی توان او را نادیده گرفت و به او کم اهمیت داد. در حالی که بایدن، ضعیف و نامطمئن است».

یکی دیگر از کاربران نوشت:«ما شاهد آن هستیم که آقای بادین بدون آنکه فکر کند دست به عمل می زند، شاید شخص دیگری او را راهنمایی میکند، او بدون برنامه ریزی و بدون فکر به پیامد آن، عمل می کند».

کاربری به نام مستعار freethinker438 در باره دیدار احتمالی بایدن و پوتین بشوخی نوشت:« مطمئن هستم که بایدن به پوتین خواهد گفت « دست از این کارها بردار» و پوتین حتما خواهد ترسید!»

کاربر دیگری نوشت:«پوتین فهماند که کل جهان میداند بایدن پیر است و هرگز با بحث تلویزیونی موافقت نخواهد کرد».

یکی دیگر از کاربران  نوشت که با وجود تحریکات دائمی آمریکایی ها، روس ها برخوردشان نسبت به آمریکا خصومت ‌آمیز نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала