سهم همسر پیشین بیل گیتس پس از طلاق از مرز ۳ میلیارد دلار گذشت

© AFP 2023 / Getty Images North America / Jamie McCarthy سهم همسر پیشین بیل گیتس پس از طلاق از مرز ۳ میلیارد دلار گذشت
سهم همسر پیشین بیل گیتس پس از طلاق از مرز ۳ میلیارد دلار گذشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2021
اشتراک
سهم همسر سابق بنیانگذار مایکروسافت پس از طلاق از مرز ۳ میلیارد دلار عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هلدینگ سرمایه گذاری "Cascade Investment" بیش از ۸۵۰ میلیون دلار سهام از یک شرکت را به همسر سابق بیل گیتس منتقل کرده است. طبق گزارش فوربس، ارزش کل اوراق بهادار دریافتی ملیندا پس از طلاق از مرز ۳ میلیارد دلار گذشته است.

افشای جزئیات جدایی بیل گیتس از همسرش  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2021
افشای جزئیات جدایی بیل گیتس از همسرش

بر اساس گزارش ارسالی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده منتشر شده در بلومبرگ، هلدینگ سرمایه گذاری Cascade Investment كه مدیریت سرمایه گذاری‌های بیل گیتس را بر عهده دارد، سهام ملیندا ، همسر سابق این میلیاردر را در یک شركت دیگر به ارزش ۸۵۱ میلیون دلار به وی منتقل كرده است.

بر طبق این گزارش، همسر سابق بنیانگذار مایکروسافت حدود ۲.۲۵ میلیون سهم از کمپانی "John Deere" که تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و جنگلداری تولید می کند، دریافت کرده است. پیش از واگذاری بخشی از سهام John Deere به ملیندا گیتس، هلدینگ Cascade Investment  مالک بیش از ۱۰٪ سهام سازنده به ارزش حدود ۱۲ میلیارد دلار بود.

گفتنی است، زمانی که گیتس تصمیم به جدایی از همسر خود گرفت،هلدینگ Cascade Investment بیش از ۱.۸ میلیارد دلار سهام راه آهن ملی و AutoNation کانادا و سهام  Coca-Cola Femsa مکزیک و Grupo Televisa به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار به ملیندا منتقل کرد.

یادآور می‌شویم که بیل گیتس و همسرش ملیندا طلاق خود را در تاریخ ۳ می سال جاری میلادی اعلام کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала