بایدن چند دستور اجرایی دیگر ترامپ را هم لغو کرد

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEبایدن چند دستور اجرایی ترامپ را لغو کرد
بایدن چند دستور اجرایی ترامپ را لغو کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2021
اشتراک
کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با صدور یک فرمان هفت فرمان دونالد ترامپ سلف خود از جمله فرامین مربوط به حفاظت از بناهای یادبود و سانسور در شبکه های اجتماعی را لغو کرد .

به گزارش اسپوتنیک، بایدن فرمان مربوط به حفاظت از بناهای یادبود و مجسمه ها در آمریکا را لغو کرد که پس از آغاز تخریب بناهای یادبود قهرمانان دوران استعمار در شرایط اعتراضات علیه نژادپرستی در این کشور توسط ترامپ امضا شده بود. همچنین  فرمان احداث پارک تندیس های قهرمانان آمریکا، حکم تغییر نام تجاری کمک های آمریکایی که در خارج از کشور عرضه می شود، حکمی که مقامات را از پیگرد قانونی به دلیل نقض مقررات مختلف محافظت می کند و همچنین فرمان جلوگیری از سانسور آنلاین به امضای بایدن رسیده است.

به عقیده بایدن، پسر بزرگ فقید وی می بایستی رئیس جمهور آمریکا می شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2021
به عقیده بایدن، پسر بزرگ فقید وی می بایستی رئیس جمهور آمریکا می شد

فرامین لغو شده از ماه مه 2020 تا ژانویه 2021 توسط ترامپ امضا شده بود . رئیس جمهور سابق اندکی قبل از آغاز به کار بایدن دموکرات، دستورات اجرایی  زیادی را امضا کرده بود.

رئیس جمهور آمریکا همچنین یک قانون دیگر زمان ترامپ را لغو کرد که طبق آن مقامات اداره مهاجرت می توانند به بهانه اینکه یک مهاجر می تواند "باری" برای مالیات دهندگان آمریکایی شود، از صدور اجازه اقامت برای وی خودداری کنند.

به ابتکار ترامپ از اکتبر 2019 دریافت خدمات درمانی ترجیحی به مانعی برای تصویب درخواست مهاجرت تبدیل شده است و برای دریافت مجوز اقامت ، نامزدها باید بیمه درمانی داشته یا ثابت کنند که می توانند به طور مستقل و هزینه های پزشکی خود را بدون دریافت یارانه از دولت بازپرداخت کنند.

در بیانیه بایدن كه در آن او به دولت دستور می دهد تا تغییرات لازم را در قوانین موجود ایجاد كند، گفته می شود : "این قوانین منافع ایالات متحده را به  پیش نمی برد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала