کشته شدن دو نظامی بر اثر تیراندازی در مرز ایران و جمهوری آذربایجان

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر کشته شدن دو نظامی بر اثر تیراندازی در مرز ایران و جمهوری آذربایجان
کشته شدن دو نظامی بر اثر تیراندازی در مرز ایران و جمهوری آذربایجان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2021
اشتراک
نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان از کشته شدن دو نظامی این کشور در نتیجه وقوع تیراندازی در مرز با ایران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان از وقوع تیراندازی در مرز با ایران خبر داد. بر اساس این گزارش در این تیراندازی دو نیروی نظامی آذربایجان کشته شده‌اند.

جمهوری آذربایجان: کشف هروئین در محموله بار از ایران به جمهوری چک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2021
جمهوری آذربایجان: کشف هروئین در محموله بار از ایران به جمهوری چک

نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان اعلام داشت: در تاریخ 15 مه، حدود ساعت 16:00 (ساعت 16:30 به وقت تهران)، سه فرد ناشناس مرز دولتی نزدیک روستای گندره، منطقه یاردیملی را نقض کردند. متخلفان به دستور "توقف" مرزبانان توجه نکرده و به سمت آنان آتش گشودند، (متخلفان) محموله‌های خود را رها کرده و سعی کردند از صحنه فرار کنند.

در ادامه بیانیه مرزبانی جمهوری آذربایجان آمده است: در نتیجه گشودن آتش از سوی متخلفان، ستوان ارشد ایوازوف سمیر المار اوغلو و گروهبان جوان علیموف فرید الچین اوغلو زخمی شدند. این نظامیان بلافاصله به یک مرکز درمانی منتقل شدند اما جان هر دو جان باختند. حدود 10 کیلوگرم مواد مخدر در محل حادثه کشف شده است.

در ادامه آمده است: این منطقه بسته بوده و از هواپیمای مرزی برای کنترل محدوده هوایی استفاده شد. در نتیجه اقدامات عملیاتی- نظامی، یكی از متخلفان بازداشت شد، جستجوی بقیه افراد ادامه دارد. اقداماتی برای احراز هویت متخلف مرزی در حال انجام است. مشخص شد که وی تابعیت ایران را دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала