ماجرای داوطلب انتخابات که با پلاک مخدوش به وزارت کشور رفته بود +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران
انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2021
اشتراک
توقف داوطلب گیلانی، با پلاک مخدوش در مقابل درب وزارت کشور حاشیه ساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها فضای مجازی پر شده از حواشی ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ایران، که با عناوین مختلف، مطالب زیادی را برای ارائه دارند. یکی از اتفاقات اخیر جالب و حاشیه‌سازی که در وزارت کشور افتاده است ورود داوطلب گیلانی با نام سید مصطفی میرحسینی، که خود از بازنشستگان نیروی انتظامی است و قصد داشت در انتخابات ثبت نام کند با توقف خودروی خود با پلاک مخدوش، مقابل درب شماره ۵ وزارت کشور سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

  به صورت اتفاقی یکی از نیروهای ناجا متوجه شد که پلاک این خودرو مخدوش شده است که این مسئله برای این داوطلب دردسر آفرید‌. این کاندیدا در توضیحات که به خبرنگاران داده بود گفت که خودرو در مالکیت وی نبوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от گیلان پیشرو (@gilanpishro)

کاربران زیادی از دیدن این خبر تعجب کردند و نیروی انتظامی را به اجرا نکردن قوانینی که خود برای امنیت جامعه گذاشته، متهم کردند. تعدادی دیگر از کاربران این کاندید را همچون شهروندانی که قوانین کشور را پشت گوش می‌اندازند و قانون را دور می‌زنند، دانسته‌اند و عنوان می‌کنند این دیگر چگونه کاندیدی است و چگونه قصد دارد ناجی مردم یک کشور شود. عده‌ای دیگر به ضرب‌المثل رطب خورده منع رطب نمی‌کند اشاره می‌کنند و می‌گویند چطور انتظار می‌رود مردم قوانین را اجرا کنند در حالی که عوامل نیروی انتظامی این کارها را انجام می‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала