اقدامات بهداشتی برای روز رأیگیری اعلام شد

© Fotolia / Borna Mirahmadianایران
ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2021
اشتراک
رئیس ستاد انتخابات ایران: سعی می کنیم در ۷۰ هزار شعبه اخذ رای، ۷۰ هزار کانون سلامتی داشته باشیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد:« ما پروتکل روز اخذ رای را از حیث افزایش ساعت رای گیری، افزایش محل اخذ رای و تنظیم نرم افزا شعبه یاب برای معرفی خلوت ترین شعبه را در نظر گرفتیم. در  خود شعب نیز اقداماتی اعم از ضدعفونی کردن،  استفاده از مواد بهداشتی و ماسک را دنبال می کنیم.

فرودگاه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2021
کنترل و پایش سلامت و مراقبت بهداشتی مسافران در فرودگاه

وی در ادامه افزود:«در دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری 1636 نفر ثبت‌نام کرده بودند این در حالی است که در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری 686 نفر آمده بودند که کاهش تعداد ثبت‌نام کنندگان به دلیل فضای عقلانیت ایجادشده است که کار طبق تأکیدات ماده 35 انتخابات ریاست جمهوری که مستند به اصل 115 قانون اساسی و مشخص کننده شرایط داوطلبین انتخابات است.

ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا در روز 28 خرداد در  70 هزار شعبه اخذ رای، 70 هزار کانون سلامتی داشته باشیم و این برنامه را در ستاد دنبال می‌کنیم و وزارت بهداشت هم همکاری خوبی با ما داشته است و در همین راستا از  برخی ارگان‌ها همچون هلال‌احمر برای نظارت و ضدعفونی کمک می‌گیریم و در ثبت نام نیز منتها الیه کاری که می‌شد، انجام شده است و نشنیدم که کسی شکایتی از شرایط داشته باشد. بنابراین نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد تا  مرحله ثبت نام، روز تبلیغات، رای گیری‌ و شمارش آرا در یک فضای ایمن برگزار شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала