مهاجران خارجی در ایران تا اردیبهشت 1400 روادید خود را تمدید کنند

© Sputnik مهاجران خارجی در ایران تا اردیبهشت 1400 روادید خود را تمدید کنند
 مهاجران خارجی در ایران تا اردیبهشت 1400 روادید خود را تمدید کنند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2021
اشتراک
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور خبر داد که آخرین مهلت تمدید گذرنامه های خانواری تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است.

به گزارش اسپوتنیک، مهدی محمودی از آخرین مهلت تمدید روادید گذرنامه های خانواری تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

احتمال برقراری روادید برای ورود اتباع آمریکا و کانادا به اروپا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2017
فرانسه برای مترجمین افغان ویزا صادر نمی کند

مهدی محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با اشاره به موافقت وزیر کشور مبنی بر تمدید روادید گذرنامه های خانواری گفت: هفتمین طرح تمدید روادید گذرنامه های خانواری اتباع افغانستانی از اواسط بهمن ماه سال گذشته آغاز و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
 دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی افزود: پس از پایان زمان اشاره شده طرح تمدید روادید گذرنامه های خانواری تمدید نمی شود، لذا کلیه افراد مشمول تا تاریخ ۳۱-۲-۱۴۰۰ فرصت دارند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی گذرنامه های مذکور را به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی تحویل دهند تا پس از انجام مراحل تمدید، به صاحبان عودت داده شود.
وی در پایان تاکید کرد: در صورتیکه اتباع مشمول در تاریخ اعلام شده جهت تمدید  گذرنامه های خانواری خود مراجعه ننمایند، غیر مجاز تلقی شده و بر اساس قوانین و مقررات می بایستی به کشور خود بازگردند، از این رو ضروری است مشمولان این طرح در فرصت تعیین شده بدون فوت وقت جهت تمدید گذرنامه های خود به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه نمایند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала