از هندی ها خواسته شد که سرگین گاو با خود به آمریکا نیاورند

© REUTERS / Amit Daveاز هندی ها خواسته شد که کود گاو با خود به آمریکا نیاورند
از هندی ها خواسته شد که کود گاو با خود به آمریکا نیاورند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2021
اشتراک
اداره گمرک ایالات متحده آمریکا در یک درخواست رسمی از هندی ها خواهش کرد که کود گاو (پهن یا سرگین گاو) را در چمدان با خود نیاورند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه The Wire ، در اطلاعیه گمرک آمریکا گفته می شود:"این اشتباه تایپی نیست. کارشناسان کشاورزی اداره گمرک دو گلوله پهن گاو را در چمدانی یافتند که مسافران شرکت هواپیمایی Air India فراموش کرده بودند."

Корова - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2021
ریختن ادرار گاو در دهان بیمار کرونایی بستری شده در هند +ویدئو

مقامات گمرک تأکید کردند که واردات "کیک گاو" از هند به ایالات متحده ممنوع است ، زیرا ممکن است از این طریق بیماری تب برفکی یا بیماری دهان و اندام، یک بیماری بسیار مسری و خطرناک برای جفت سم سانان منتقل شود. این بیماری در ایالات متحده و کشورهای اروپایی کاملاً ریشه کن شده اما در هند هنوز وجود دارد .

این نشریه خاطرنشان می کند که کاملاً روشن نیست که چرا مسافران هندی کود را با خود حمل می کنند. با این حال ، طبق نوشته پورتال های خبری در هند ، اعتقاداتی در مورد مدفوع گاو به عنوان وسیله ای برای محافظت در برابر ویروس کرونا در این کشور رواج دارد. پزشکان محلی اخیراً با انتشار بیانیه ای این اعتقاد را به دلیل کمبود شواهد رد کردند.

بسیاری از هندی ها با کمک شیر گاو و سرگین و ادرار این حیوان در تلاشند ویروس کرونا را شکست دهند. آنها مخلوطی از ترشحات این حیوان را در سراسر بدن خود قرار می دهند، صبر می کنند تا کاملا خشک شود و سپس خود را با شیر می شویند. آنها اطمینان دارند که چنین روش هایی به آنها کمک می کند تا از ابتلا به کرونا جلوگیری کرده و مصونیت خود را تقویت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала