خالق "اتریم" یک میلیارد دلار به بنیاد مبارزه با کرونا در هند اهدا می کند

CC BY-SA 4.0 / Romanpoet / Vitalik Buterinخالق "اتریم" یک میلیارد دلار به بنیاد مبارزه با کرونا در هند اهدا می کند
خالق اتریم یک میلیارد دلار به بنیاد مبارزه با کرونا در هند اهدا می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2021
اشتراک
ویتالیک بوترین، جوانترین و مشهورترین میلیاردر رمزارز و خالق ارز دیجیتال اتریم (Ethereum)، بیش از 1 میلیارد دلار به بنیاد مبارزه با ویروس کرونا در هند (India COVID-Crypto Relief) و همچنین سایر سازمان های خیریه کمک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این خبر را نشریه فوربس منتشر کرده است.

بوترین 1.2 میلیارد دلار به صورت ارز  شیبا اینو (Shiba Inu) را به این بنیاد هندی مبارزه با کرونا منتقل کرد. علاوه بر این ، وی معامله  336 میلیون دلار را با استفاده از رمز ارز Dogelon Mars به حساب ​​بنیاد Methuselah واریز کرد که به مطالعه مسائل مربوط به  افزایش عمر انسان  از طریق پزشکی احیا مشغول است.

A souvenir coin of the bitcoin - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2021
کاهش شدید نرخ بیت کوین

به نوشته نشریه Coinbase ،پس از این بذل و بخشش ها ، ارزش ارز های دیجیتال وابسته به بوترین طی 24 ساعت گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است: Shiba Inu – به میزان  36٪  و Dogelon Mars – به میزان 65٪.

ویتالیک بوترین در ۳۱ ژانویه ۱۹۹۴ در شهر کلومنا روسیه متولد شد. وی تا سن ۶ سالگی در روسیه زندگی می کرد که والدینش به دنبال یافتن فرصت های شغلی بهتر تصمیم به مهاجرت به کانادا گرفتند. وی در سال 2011 ، وی مجله بیت کوین را تأسیس کرد و در سال 2015 پلتفرم بلاکچین خود را با نام اتریم راه اندازی کرد. در ماه مه سال جاری ، این برنامه نویس 27 ساله ب جوانترین میلیاردر رمزارز در جهان شناخته شده و درآمد وی نسبت به سال گذشته 25 برابر شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала