شهردار شهر اللد اسرائیل: کنترل شهر از دست ما خارج شده است

© AFP 2023 / Ahmad Gharabliشهردار شهر اللد اسرائیل: کنترل شهر از دست ما خارج شده است
شهردار شهر اللد اسرائیل: کنترل شهر از دست ما خارج شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2021
اشتراک
شهردار "اللد" اسرائیل، با اشاره به بحرانی بودن اوضاع این شهر اعلام کرد: کنترل شهر به طور کامل از دست رفته و خیابان‌ ها صحنه جنگ داخلی بین اعراب و یهود است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، شهردار شهر "اللد" اسرائیل اظهار داشت: کنترل شهر کاملا از دست رفته و خیابان‌ ها شاهد جنگ داخلی بین اعراب و یهود است.

 ارتش اسرائیل حمله به انبارهای تسلیحاتی در نوار غزه را آغاز کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2021
ارتش اسرائیل حمله به انبارهای تسلیحاتی در نوار غزه را آغاز کرد

وی با اشاره به بحرانی بودن شهر اللد تصریح کرد: از نتانیاهو می خواهم که برای باز گرداندن کنترل شهر، ارتش را به این شهر اعزام کند.

رسانه‌ های اسرائیل اعلام کردند که در پی حوادث و اتفاقات در شهر اللد، نتانیاهو قرار است جلسه‌ ای را با حضور وزیر جنگ، وزیر امنیت داخلی، رئیس پلیس اسرائیل و شماری دیگر از مسئولان اسرائیلی برای برآورد اوضاع در این شهر برگزار کند.

همزمان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، گفت: با وزیر دفاع برای اعزام نیروهای وابسته به گارد مرزی به صورت فوری به شهر اللد توافق کردم.

در همین ارتباط، خبرنگار شبکه کان اسرائیل گفت: آنچه اکنون در عکا و اللد و دیگر مناطق اسرائیل در جریان است، آشوبی به تمام معناست، جوانان فلسطینی اینجا به حمایت از مقاومت برخواسته‌ اند و یقینا مردم غزه از آنچه که دارد اتفاق می‌ افتد، خوشحال هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала