ثبت نام کاندیدای عجیب در انتخابات ۱۴۰۰ در ایران +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / صندوق رای
صندوق رای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2021
اشتراک
یک فلافل فروش اهوازی قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری ایران شرکت کند.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها که خبر انتخابات ریاست جمهوری ایران در صدر خبرهاست، تصاویر و ویدئوهایی از افراد مختلف با موقعیت و طرز فکرهای مختلف در فضای مجازی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد افراد زیادی در جایگاه‌های اجتماعی مختلف برای کاندید شدن اعلام آمادگی می‌کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سرمایه نیوز (@sarmayenews)

در این میان فردی به نام نوید صبوری صاحب فلافل سرای نوید اهوازی که خود را صاحب بزرگترین فلافل فروشی کشور ایران می‌نامد با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ایران ثبت نام کرد. او که پیش‌تر نیز برای انتخابات سال ۹۶ کاندید شده بود و با قفل‌های باز شده حضور پیدا کرد اینبار با ریموت جلوی درب وزارت کشور ایران حاضر شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от BabolShahreBaharNarenj (@babolshahrebaharnarenj)

افرادی زیادی تاکنون برای کاندید شدن ثبت نام کرده‌اند که برخی از آنها به علت غیرمعمول بودنشان بیشتر در فضای مجازی مورد انتقاد و واکنش کاربران قرار گرفتند.
جمعی از کاربران معتقدند کاندید شدن مهم نیست مهم انتخاب شدن توسط مردم است اما بهتر است به جای اینکه چنین افرادی بیایند و ثبت نام کنند عرصه را برای کاندیدای اصلی باز بگذارند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от میر استودیو | Mir Studio (@mir_ads)

برخی از کاربران به انتخابات دوره‌های قبل اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند از آنجایی که سال‌های گذشته در انتخابات شرکت کرده‌اند اما پیشرفتی در زندگی خود و جامعه به دلیل نامساعد بودن شرایط اقتصادی کشور مشاهده نکردند از رای دادند خودداری خواهند کرد. کاربرانی اما مخالف این نظر هستند و معتقدند برای سربلندی کشور و آینده‌سازی آن باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала