ماجرای پناه بردن یک سگ به اورژانس +ویدئو

CC0 / / سگ بولداگ
سگ بولداگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
پناه بردن یک سگ مصدوم به اورژانس در یکی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد واکنش کاربران زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از پناه بردن یک سگ مصدوم به پایگاه اورژانش جاده‌ای شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، موجب شگفتی کاربران در فضای مجازی شده است.

سید محمد تقی‌پور، تکنیسین اورژانس، که کار مداوای سگ را انجام داد، در خصوص جزئیات این ماجرای عجیب گفت: «عصر روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با همکارم در پایگاه جاده‌ای اورژانس دوراهی باشت، شیفت بودیم که هنگام اذان مغرب یک سگ لنگ لنگان از درب پایگاه وارد شد. این سگ وقتی وارد محوطه پایگاه اورژانس شد جلوی ما دراز کشید و دست خود را بالا آورد که پس از بررسی وضعیتش متوجه شدیم که دست سگ شکسته و خونریزی دارد. بلافاصله وسایل امدادی از جمله سرم را از داخل آمبولانس در‌آوردیم و با شستشوی دست سگ اقدام به مداوا و پانسمان کردیم.»

View this post on Instagram

A post shared by manisepehr (@manisepehr6558)

وی در ادامه توضیحات گفت: «برای ما عجیب بود که این سگ چطور به اورژانس پناه آورده و هنگام انجام اقدامات درمانی تکان هم نمی‌خورد و آرام بود. سگ را به بیرون از پایگاه هدایت کردیم که هر کار کردیم بیرون نرفت و تنها دنبال خودم می‌آمد، تا اینکه مقداری نان و آب به سگ دادیم و بعدش از پایگاه بیرون رفت و پشت پایگاه دراز کشید.»

بسیاری از کاربران تکنسین اورژانس را تحسین کردند که خدمات درمانی به این سگ ارائه داده است. این کاربران عنوان می‌کنند سگ حیوان وفادار و مهربانی است و از اینکه برخی از مردم حیوانات را آزار می‌دهند، ابراز ناراحتی کردند. جمعی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند فهم و شعور این سگ بسیار بیشتر از برخی انسان ها است. گروهی نیز عنوان می‌کنند از زیرکی این سگ متعجب‌اند. کاربرانی نیز معتقدند که فقط افرادی که حیوان خانگی دارند، بسیار خوب درک می‌کنند که چقدر این حیوانات باهوش و با درک هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала