ضیافت طوطی‌های کاکادو در یکی از شهرهای استرالیا +ویدئو

© Sputnik / Sergey MalgavkoЗеленокрылый ара во вновь открывшемся зоопарке "Сказка" в Ялте
Зеленокрылый ара во вновь открывшемся зоопарке Сказка в Ялте - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
در یکی از شهرهای استرالیا طوطیهای کاکادو شهر را محاصره کردند و مانع از تردد شهروندان این شهر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، چند روزی است خبری مبنی بر دورهمی طوطی‌های سفید در فضای مجازی انتشار یافته که با واکنش‌های کاربران همراه بوده است. این طوطی‌های سفید که به کاکادو معروفند، تمام نقاط شهر را تصرف کرده‌اند و تا چشم کار می‌کند آنها مشاهده می‌شوند. به گفته برخی از کاربران، حمله کاکادوها شبیه یکی از فیلم های آلفرد هیچکاک بوده است.

تصاویر و ویدئوهای مختلفی از این کاکادوها در خیابان "ناورا" به ثبت رسیده است و تقریبا یک هفته‌ای است که دست به دست می‌چرخد. در این تصاویر و ویدئوها، طوطی‌های سفید رنگی مشاهده می‌شوند که یا بر روی سیم‌های برق نشسته و یا در سقف خانه‌های مردم دنبال غذا می‌گردند.گفته شده است که این پدیده اتفاقی نبوده و حتما حقیقتی پشت این ماجرا پنهان است. این تعداد طوطی شبیه به معضلی بسیار بزرگ است اما خوشبختانه آنها به درختان و محیط زیست صدمه‌ای وارد نمی‌کنند. مردم این ناحیه مدام در حال تکان دادن لباس‌هایشان از پر و بال این پرندگان هستند. هر لحظه و هر کجا که باشی صدای این طوطی های زیبا، به گوش می‌رسد. مردم این ناحیه به صدای طوطی‌ها عادت کرده و دیگر توجهی به آن نمی‌کند چرا که آنها مجبورند با آنها کنار بیایند.

تعداد زیادی از کاربران از غیر عادی بودن این اتفاق ابراز نگرانی کردند و با مردم این شهر همدردی کردند اما برخی آرزو دارند در چنین محیطی باشند. جمعی از کاربران که از تجمع این همه طوطی زیبا حیرت زده شده‌اند، معتقدند حقیقتی در این اتفاق نهفته است که از چشم انسان دور مانده است. گروهی از کاربران نیز این اتفاق را به فیلم سینمایی پرندگان تشبیه می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала