دور جدید حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه

© AP Photo / Khalil Hamraدور جدید حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه
دور جدید حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
جنگنده‌ های اسرائیلی مناطقی در نوار غزه را بمباران کردند که ادعا شده پایگاه های حماس هدف قرار گرفته، در حالی که منابع فلسطینی اعلام کرده اند که عموما مناطق مسکونی فلسطینیان هدف بمباران اسرائیل بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، جنگنده‌ های اسرائیلی دقایقی قبل مناطقی در شمال غزه را مجددا هدف حملات خود قرار دادند.

ادامه درگیری اسرائیل و حماس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
ضرب الاجل فلسطین به اسرائیل

سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد که جنگنده های اسرائیلی بیش از ۱۳۰ پایگاه شبه نظامیان در غزه را بمباران کردند.

اما خبرنگار "قدس پرس" در غزه، گزارش داد که جنگنده - بمب افکن های اسرائیلی دو واحد آپارتمان مسکونی را در غرب غزه و یکی از طبقات یک برج مسکونی ۸ طبقه را بمباران کردند که در پی این حملات ۴ شهروند فلسطینی دیگر کشته شدند و به این ترتیب شمار قربانیان حملات دیروز و امروز ارتش اسرائیل به باریکه غزه به ۲۴ نفر از جمله ۹ کودک و شمار مجروحان نیز به ۱۰۳ تن افزایش یافت.

در همین راستا ارتش اسرائیل گزارش داد که جنگنده - بمب افکن های این کشور ۱۰۳ بار مناطق مختلف باریکه غزه را در ساعات گذشته هدف حملات هوایی خود قرار دادند.پچ

بنابر اعلام منابع فلسطینی، جنگنده های اسرائیل یک فروند راکت به محله تل الهوی در جنوب شهر غزه، یک راکت به محله الزیتون در نزدیکی میدان الکویت و یک راکت نیز به ورودی اردوگاه البریج شلیک کردند.

همچنین بیش از ۴۰ بار منازل و اراضی فلسطینی و پایگاه های حماس هدف حملات هوایی اسرائیل قرار گرفت.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که شاخه نظامی حماس در پاسخ، شهرک های یهودی را موشک باران کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала