گزارش و تحلیل

هدف جنگ خبری غرب، علیه روسیه چیست؟

CC BY 2.0 / The U.S. Army / afghanistanهدف جنگ خبری غرب، علیه روسیه چیست؟
هدف جنگ خبری غرب، علیه روسیه چیست؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
پیروزی بزرگ جشن میهنی در روسیه، بدون تاریخ انقضا است. اما تاریخ 9 مه هدف نمادین جنگ خبری غرب علیه روسیه شده است.

اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری گلاسوه Glasove  بلغارستان می نویسد: به اصطلاح پیروزی غرب در جنگ سرد منقضی شده است (کریمه، سال2014). اما غرب نمی تواند به روسیه اجازه دهد بدون مدت انقضا، تجسمگر یک پیروزی بزرگ باشد.

مسکو غرب را به مهار برنامه‌ریزی شده روسیه متهم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2021
مسکو غرب را به مهار برنامه‌ریزی شده روسیه متهم کرد

برای از بین بردن مرز میان برندگان و بازندگان ، توجه به پیمان مولوتف و ریبنتروپ منعقده در 23 اوت 1939 ضروری است و توافق نامه مونیخ سال 1938 نادیده گرفته می شود. آنها یک علامت مساوی بین نازیسم و ​​استالینیسم قرار دادند. برابر کردن نماد های شوروی با صلیب شکسته - سواستیکا در واقع کاری می کند تا پرچم سرخ پیروزی ممنوع اعلام گردد.

اما حتی دگراندیش یوری مملیف نیز نوشت: "او [هیتلر] نفهمید كه مردم با دولت متحد شده اند، زیرا سرنوشت روسیه مطرح بود، نه سرنوشت این یا آن رژیم."

به دلایل ایدئولوژیک ، آنها توجه نمی کنند که در 17 سپتامبر 1939 ، بلاروس شرقی و غربی متحد شدند. اوکراین معاصر "فراموش" می کند که به لطف ارتش سرخ در سال 1940 گالیسیا و بوکووینا و پس از پیروزی ، منطقه Transcarpathian را نیز دریافت کرد. اتحاد شوروی شیطانی اعلام شد ، اما مرزهای اتحاد شوروی پس از فروپاشی آن جای تردید ندارد.

در روسیه ، لیبرال های پس از اتحاد شوروی مشتاق برچیدن ایدئولوژیک پیروزی هستند ، و شبه صلح طلبی را تبلیغ می کنند  و معتقدند که لنینگراد باید تسلیم می شد ، و در برابر محاصره مقاومت نمی کرد. در تفسیر عمومی جنگ بزرگ میهنی ، عنصر اسلاوی نیز رشد نکرد. یک اعتراض مشترک: اسلاوها در دو طرف جبهه قرار داشتند. با این حال ، واقعیت وجود هولوکاست در رابطه با اسلاوها رد نمی شود. این یک واقعیت است. برنامه های بعد از جنگ برای اسکان مجدد اسلاوها - دوباره – در رابطه با رفتار با اسلاوها به عنوان مردمان درجه دوم. آنها قرار بود خدمتگزار آریایی ها شوند. 9 ماه مه بود که اجازه تحقق بخشیدن به این برنامه ها را نداد.

به هر حال، اهداف تلاش برای از بین بردن ایدئولوژیک جشن 9 مه بسیار عملیگرا است - 

Ежегодное послание президента РФ Федеральному Собранию - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2021
توصیف جالب رفتار غرب نسبت به روسیه از زبان پوتین

هدف منطقه ای: اوراسیا. قطع ارتباط تاریخی مهم بین فدراسیون روسیه و اتحاد جماهیر شوروی و همچنین بین فدراسیون روسیه و سایر کشورهای پس از شوروی. با برچیدن پیروزی، شما فضای پس از شوروی را نیز از بین می برید.

هدف جهانی: از بین بردن سیستم امنیتی بین المللی. مشروعیت زدایی از نظم حقوقی بین المللی پس از یالتا-پوتسدام (1945). سازمان ملل متحد علیرغم نواقصی که دارد ، یک عامل اساسی امنیت بین المللی است که از درگیری های جهانی محافظت می کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تنها نهاد معتبر بین المللی است که در آن حضور روسیه به حق خود به عنوان برنده در جنگ جهانی دوم (به عنوان جانشین حقوقی اتحاد شوروی ) قابل بحث و اعتراض نیست.

تحریم ها می تواند روسیه را از همه ساختارهای بین المللی منزوی کنند، اما نه از سازمان ملل. حضور روسیه در سازمان ملل و این یکی از نتایج پیروزی 9 مه است که تعادل فزاینده ای از دنیای کنونی را حفظ می کند. اگر پیروزی وجود ندارد ، چرا ما به شورای امنیت متشکل از کشورهای برنده احتیاج داریم؟ اما پیروزی بزرگ یک واقعیت ایدئولوژیک نیست ، بلکه یک واقعیت تاریخی است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала