نذر ۱۱۰ گوسفند برای خنثی شدن تلاش‌ها و ممانعت از شرکت نکردن مردم در انتخابات +عکس

© Sputnik / Alexander Kryazhev/Vladimir Sergeevگوسفند
گوسفند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
ذبح ۱۱۰ گوسفند قربانی در شهر اسلامشهر با هدف سربلندی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در فضای خبرساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در رابطه با ذبح ۱۱۰ گوسفند قربانی اظهار داشت: «این پویش مردمی با هدف کمک به نیازمندان با ذبح ۱۱۰ قربانی در این شهر با هدف سربلندی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.»

و در این راستا گروه‌های مردمی شهرستان اسلامشهر اعم از مساجد، هیأت‌های مذهبی، خیریه‌ها، کانون‌های فرهنگی و قرآنی و ... به منظور ارائه کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان براساس سفارش مقام معظم رهبری، به یاد حاج قاسم سلیمانی و برای سلامتی امام زمان (عج)، رفع بلا از مسلمانان جهان و سربلندی مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری، نذر قربانی کردند تا ۱۱۰ رأس دام زنده به نفع نیازمندان در اسلامشهر ذبح کنند.

وی همچنین اظهار داشت: «امام علی علیه‌السلام می‌فرماید: اگر مردم‌ می‌دانستند در قربانی (چه آثار و برکاتی) است، قطعاً قرض کرده و قربانی می‌کردند.» وی در ادامه عنوان کرد: «بناست گوشت حاصل از این قربانی‌ها میان نیازمندان شهرستان که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شود و امیدواریم این قبیل طرح‌ها در سایر نقاط کشور گسترش یابد تا ان‌شاء‌الله شاهد خنثی شدن این تلاش‌های دشمن و سربلندی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری شویم.»

بسیاری از کاربران از این نذر تعجب کردند و آن را عجیب خواندند‌. این کاربران عنوان می‌کنند از آنجا که مسئولین پی برده‌اند مردم زیادی قصد دارند رای ندهند به دعا و نذر روی آوردند و با نذر رای می‌خرند.
گروهی از کاربران معتقدند شرکت کردند در انتخابات در واقع خیانت به مردم ضعیف و کم درآمد جامعه است چراکه آنهایی که با رای این افراد عزیزان به کرسی ریاست می‌نشینند همه را فراموش می‌کنند. کاربرانی نیز با کنایه عنوان می‌کنند با این نذرها می‌توان فهمید هنوز روی حماقت و نادانی مردم حساب باز کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала