اعلام زمان قطع سرویس دهی واتس آپ به کسانی که موافق خط مشی جدید نیستند

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام زمان قطع سرویس دهی واتس آپ به کسانی که موافق خط مشی جدید نیستند
اعلام زمان قطع سرویس دهی واتس آپ به کسانی که موافق خط مشی جدید نیستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2021
اشتراک
واتس اپ تاریخ دقیق قطع ارتباط کاربرانی که از توافق نامه جدید خودداری کردند را مشخص کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، پیام رسان واتس آپ قصد دارد چند هفته دیگر تا ۱۵ مه، به کاربران فرصت دهد تا قبل از اینکه دسترسی به برنامه را از دست دهند، با خط مشی تازه این پیام رسان موافقت کنند.

تغییر بزرگ در عمکلرد واتس آپ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2021
تغییر بزرگ در عملکرد واتس آپ

سخنگوی شرکت به این نشریه گفت که پس از ۱۵ مه، کاربران واتس آپ چندین هفته دیگر یادآوری های دائمی برای پذیرفتن شرایط؛ قبل از اینکه عملکرد حساب آنها محدود شود، دریافت می کنند.

سرویس مطبوعاتی پیام رسان تاریخ دقیق متوقف کردن متقاعد کردن کاربران را مشخص نکرد.

واتس اپ توضیح داد که بلافاصله پس از اجرای به روزرسانی، افرادی که از پذیرش توافق نامه امتناع می ورزند از دریافت و ارسال پیام منع می شوند، در این صورت آنها دیگر نمی توانند پیام های جدید را دریافت کنند.

پیش از این گزارش شده بود که این محدودیت ها بر کاربرانی تأثیر می گذارد که توافقنامه به روز شده واتس آپ را تا ۱۵ مه قبول نکنند.

پیام رسان واتس آپ حساب کسانی را که توافق نامه به روز شده را تائید نکرده اند حذف نمی کند، اما عملکرد آن را محدود می کند.

از مشترکین دعوت می شود که شرایط جدید برنامه را بپذیرند، یا سابقه چت های خود را صادر کرده و حساب خود را حذف کنند.

واتس آپ توافق نامه به روز شده کاربر را در تاریخ ۸ ژانویه منتشر کرد. در نسخه جدید، توسعه دهندگان این برنامه اعلام کردند که این سرویس شروع به اشتراک گذاری اطلاعات با شبکه اجتماعی فیس بوک، مالک این پیام رسان می کند.

قوانین جدید در ابتدا قرار بود از ۸ فوریه اعمال شود. این تصمیم منجر به واکنش منفی کاربران از سراسر جهان شد. کارشناسان خروج شدید کاربران از برنامه واتس آپ به سایر سرویس های مشابه را ثبت کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала