پوتین یاد و خاطره سربازان کشته شده را در کنار مقبره سرباز گمنام گرامی داشت+ویدیو

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین یاد و خاطره سربازان کشته شده را در کنار مقبره سرباز گمنام گرامی داشت
پوتین یاد و خاطره سربازان کشته شده را در کنار مقبره سرباز گمنام گرامی داشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
اشتراک
پس از رژه روز پیروزی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به همراه امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان که در مسکو به سر می برد، با گذاشتن دسته گل بر سر مزار سرباز گمنام نزدیک دیوار کرملین، یاد و خاطره سربازان کشته شده در جنگ را گرامی داشتند.

به گزارش اسپوتنیک، به طور سنتی، پس از رژه، رئیس جمهور روسیه از میدان به سمت باغ الكساندر قدم می زند، جایی كه سربازان هنگ ریاست جمهوری در طول مراسم از طرف رئیس دولت در کنار شعله ابدی تاج گلی را قرار داده اند.

خاکستر یک سرباز ناشناخته اتحاد جماهیر شوروی از یک گور دسته جمعی در منطقه مسکو در یک مراسم رسمی به باغ الکساندر در سال 1966 منتقل شد و دوباره به خاک سپرده شد. سال بعد، یک یادبود در اینجا افتتاح شد، که عنصر اصلی آن شعله ابدی و همچنین اسامی شهرهای قهرمان: لنینگراد، کیف، مینسک، استالینگراد، سواستوپل، اودسا، کرچ، نووروسییسک، قلعه برست، تولا، مورمانسک و اسمولنسک بود.

رژه نظامی اصلی به مناسبت 76 مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم روز یکشنبه در پایتخت روسیه با حضور از 12 هزار پرسنل نظامی و شرکت بیش از 190 واحد فناوری و تجهیزات نظامی و 76 بالگرد و هواپیما در حال برگزاری است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала