نماز عید سعید فطر در سراسر ایران برگزار می‌ شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نماز عید سعید فطر در سراسر ایران برگزار می‌ شود
نماز عید سعید فطر در سراسر ایران برگزار می‌ شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
اشتراک
معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ایران، از برگزاری نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در سراسر ایران بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، علی نوری معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ایران در آستانه عید سعید فطر بیان داشت: بر اساس مصوبه جلسه ۶۶ ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه چهارم اردیبهشت، نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل‌ های بهداشتی در شهرهای قرمز و نارنجی در فضای باز و در شهرهای زرد و آبی بر اساس طرح مدیریت هوشمند در مصلی‌ ها و مساجد برگزار می‌ شود.

تمدید محدودیت ها و سفر در تعطیلات عید سعید فطر ممنوع شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2021
تمدید محدودیت ها و لغو سفر در تعطیلات عید فطر در ایران

وی با اشاره به اینکه پیش از این، ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه سراسر کشور در برپایی نمازهای جمعه به خوبی شیوه نامه‌ های بهداشتی را رعایت کردند بیان کرد: در این زمینه در صورت لزوم، مدیران دفاتر استانی در هماهنگی با ستاد کرونا استان با هدایت نماینده ولی فقیه تصمیمات مربوط به استان را خواهند گرفت.

علی نوری تأکید کرد: مردم شریف و مؤمن برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتماً ماسک و وسایل شخصی مورد نیاز همچون سجاده، مهر، تسبیح و … را به همراه داشته باشند.

معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و علائم بیماری از حضور در نماز پرهیز کنند.

حجت الاسلام علی نوری از ستادهای نماز جمعه و کارگزاران مساجد درخواست کرد تا محیط برگزاری نماز عید سعید فطر را به شکل مناسب برای برگزاری یک نماز باشکوه آمده کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала