جدیدترین تجهیزات نظامی در رژه روز پیروزی 9 مه در مسکو

© Sputnik / Ramil Sytdykov /  مراجعه به بانک تصاویر جدیدترین تجهیزات نظامی در رژه روز پیروزی 9 مه در مسکو
جدیدترین تجهیزات نظامی در رژه روز پیروزی 9 مه در مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
اشتراک
عمده ترین موارد جدید در رژه روز پیروزی در مسکو، خودروهای زرهی دفاع هوایی تایفون و سایر وسایل نقلیه مجهز به جدیدترین ماژول های فنی بودند.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور موراخوفسکی، عضو شورای متخصص هیئت مدیره کمیسیون نظامی-صنعتی روسیه گفت: عمده ترین موارد جدید در رژه روز پیروزی در مسکو، خودروهای زرهی دفاع هوایی تایفون و سایر وسایل نقلیه مجهز به جدیدترین ماژول های فنی بودند.

تجهیزات نظامی در رژه پیروزی در 9 ماه مه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2021
داده نمایی
تجهیزات نظامی در رژه 76-مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم در میدان سرخ + داده نمایی

موراخوفسکی افزود: در رژه پیروزی در میدان سرخ، سامانه های ضد هوایی تایفون برای اولین بار روی شاسی ماشین زره پوش نشان داده شدند، اگرچه از نظر ظاهری تفاوت کمی با تجهیزاتی دارند که مخاطب عادت دارد آن را ببیند اما ماشین جدید است و تفاوت های آن در داخل، زیر زره پوشیده است.

وی همچنین متذکر شد که نکته اصلی این است که همه این تجهیزات جدید باید به صورت انبوه تولید و توسط نیروها دریافت شوند. ما چندین سال است که در رژه ها نمونه هایی را نشان می دهیم اما هنوز تولید انبوه وجود ندارد و آنها یا در نسخه های جداگانه وجود داردند یا در عملیات آزمایشی است.

رژه نظامی اصلی به مناسبت 76 مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم روز یکشنبه در پایتخت روسیه با حضور از 12 هزار پرسنل نظامی و شرکت بیش از 190 واحد فناوری و تجهیزات نظامی و 76 بالگرد و هواپیما برگزار شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала