مهلت محدود شدن حساب های کاربری واتس‌اپ به تأخیر افتاد

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر مهلت محدود شدن حساب های کاربری واتس‌اپ به تأخیر افتاد
 مهلت محدود شدن حساب های کاربری واتس‌اپ به تأخیر افتاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2021
اشتراک
واتس آپ مهلت محدود کردن حساب های افرادی که با قوانین جدید پلتفرم موافقت نکنند را به تاخیر انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرس اسوسیشن، "واتس اپ" پیش از این اعلام کرده بود از ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) حساب‌های کاربرانی که با شرایط و قوانین جدید اپ موافقت نکنند را محدود خواهد کرد. اما اکنون اعلام شده حساب‌های این کاربران محدود نخواهد شد.

تغییر بزرگ در عمکلرد واتس آپ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2021
تغییر بزرگ در عملکرد واتس آپ

این پیام رسان متعلق به فیس بوک اوایل سال جاری میلادی شرایط و قوانین خود را آپدیت و تمام کاربران را برای ادامه استفاده از اپ، ملزم به رعایت آن کرد. این اقدام با مخالفت‌های زیادی روبرو شد و بسیاری از کاربران از واتس اپ کوچ کردند.

اما اکنون این شرکت اعلام کرد به کاربرانی که با شرایط توافق نکرده‌اند، چند هفته دیگر مهلت می‌دهد. پس از پایان مهلت جدید، حساب کاربری این عده محدود می‌شود یا حذف می‌شود.

در بیانیه واتس اپ آمده است: طی چندماه اخیر سعی کردیم اطلاعات بیشتری درباره آپدیت‌ها برای کاربران مان در سراسر جهان فراهم کنیم. در این بازه، بیشتر افراد آپدیت جدید را قبول کرده‌اند. اما حساب‌های افرادی که هنوز شرایط و قوانین جدید را قبول نکرده‌اند، در ۱۵ می محدود یا حذف نمی‌شود.

آپدیت جدید قوانین و شرایط واتس اپ در اوایل سال جاری خبرساز شد. این اپ یک نوتیفیکیشن تمام صفحه برای کاربران ارسال کرد تا به آنان هشدار دهد باید قوانین جدید را مطالعه کنند و بپذیرند. طبق این قوانین اطلاعات کاربران واتس اپ در اختیار شرکت فیس بوک قرار می‌گرفت.

این اقدام به ایجاد سردرگمی و نگرانی میان کاربران منجر شد و در نتیجه واتس اپ مجبور به شفاف سازی در این باره شد. واتس اپ ادعا می‌کند آپدیت جدید به فیس بوک اجازه نمی‌دهد پیام‌های کاربران را بخواند یا بشنود و فقط روی بخش کسب وکاری متمرکز است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала