واکنش کاربران نسبت به راه اندازی پلتفرم ارتباطی جدید توسط رئیس جمهور پیشین آمریکا +عکس، ویدئو

© REUTERS / OCTAVIO JONESبالاخره ترامپ از شبکه اجتماعی خود رو نمایی کرد+ عکس
بالاخره ترامپ از شبکه اجتماعی خود رو نمایی کرد+ عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2021
اشتراک
دونالد ترامپ مجددا صفحات اجتماعی خود را راه‌اندازی کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، خبری مبنی بر راه اندازی وبسایت ارتباطی جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در فضای مجازی منتشر یافته که با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от اپک تایمز فارسی (@persian_epochtimes)

 دونالد ترامپ پس از ماه‌ها ممنوعیت در فضای مجازی و پس از چندین ماه تعلیق از فیس بوک، توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی، روز سه‌شنبه از راه‌اندازی شبکه ارتباطی جدید خود خبر داد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Asriran (@asriran_com)


گفته شده است که این پلت فرم در وب سایت شخصی ترامپ (www.donaldjtrump.com/desk) ظاهر می‌شود و شامل پست‌هایی از رئیس جمهور سابق آمریکا است که می‌تواند توسط مخاطبان لایک، و در فیس‌بوک و توییتر به‌اشتراک گذاشته شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от faceit | فیسیت (@faceit_mag)

همچنین گفته شده است که در حال حاضر، ایجاد حساب‌های کاربری یا پاسخ به پست‌های ترامپ در این پلتفرم جدید امکان پذیر نیست، و ترامپ تنها فردی است که می‌تواند پست‌ بگذارد.

گروهی از کاربران استقامت ترامپ را مثال زدنی عنوان می‌کنند و او را تحسین می‌کنند. گروه دیگری از کاربران او را مورد تمسخر قرار می‌دهند و عنوان می‌کنند اگر او یک وبلاگ راه اندازی می کرد بهتر بود و چقدر خنده‌دار است که او را در شبکه‌های اجتماعی راه نمی‌دهند و او برای خود شبکه‌ای راه انداخته است. برخی از کاربران نیز رفتار ترامپ را با محمود احمدی‌نژاد مقایسه می‌کنند و عنوان می‌کنند هردوی اینها برای بازگشت به موقعیت پیشین خود تلاش می‌کنند و همچنان طرفداران خود را دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала