لاوروف، آمریکا و اتحادیه اروپا را به توتالیتاریسم متهم کرد

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف، آمریکا و اتحادیه اروپا را به توتالیتاریسم متهم کرد
لاوروف، آمریکا و اتحادیه اروپا را به توتالیتاریسم متهم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2021
اشتراک
مسکو اعلام نمود که تلاشهای غیرقابل قبول را برای ایجاد توتاریسم توسط ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا در نظر می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی وروف وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنرانی خود اعلام نمود که غرب دیگر با قوانین حقوق بین الملل و مطالبات برای رعایت قوانین خود را در نظر نمی گیرد.

لاوروف از تلاش غرب برای تبدیل روسیه به کشوری مطیع خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
لاوروف از تلاش غرب برای تبدیل روسیه به کشوری "مطیع" خبر داد

 لاوروف در ادامه افزود که روسیه از همه می خواهد دنباله روی اهداف و اصول منشور سازمان ملل باشند و از دخالت در امور داخلی کشورها، تهدید به زور و متوسل شدن به آن اجتناب کنند.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه اظهار داشت، روسیه از همه کشورها می خواهد اهداف و اصول منشور سازمان ملل را دنبال کرده، در امور داخلی دیگر کشورها دخالت نکنند و تهدید به زور و استفاده از آن را کنار بگذارند.

لاوروف در نشست مجازی اعضای شواری امنیت سازمان ملل گفت: "روسیه از همه کشورها می خواهد در ایجاد سیاست خارجی خود، بدون قید و شرط از اهداف و اصول منشور (سازمان ملل) بهره برده، از احترام به برابری حاکمیت کشورها، عدم مداخله در امور داخلی آنها، حل و فصل اختلافات توسط ابزاردیپلماتیک و سیاسی اطمینان حاصل کرده و مانع از تهدید به زور یا توسل به آن شوند. "

ور در ادامه سخنرانی خود در این نشست افزود، غرب دیگر نگران هنجارهای حقوق بین الملل نیست و خواستار پیروی از قوانین خود است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала