راننده خودرو در آمریکا پس از یک نزاع، انبوه عابران را زیر گرفت

© Fotolia / Archimedeشیوع یک بیماری ناشناخته در کانادا
شیوع یک بیماری ناشناخته در کانادا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2021
اشتراک
یک راننده خودرو در آمریکا با حمله به انبوه عابران پیاده، آنها را زیر گرفت و در نتیجه یک زن کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، این خبر را شبکه  ABC News با استناد به پلیس منتشر کرده است.

یک کشته و دو زخمی در پی تیراندازی در سوپرمارکتی در نیویورک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2021
یک کشته و دو زخمی در پی تیراندازی در سوپرمارکتی در نیویورک

حادثه در شهر هوستون تگزاس رخ داد. به گفته مقامات انتظامی ، راننده این کار را عمداً انجام داده است. این مرد قصد فرار داشت اما بعداً به محل حادثه بازگشته و دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شد. قربانیان به بیمارستان های محلی منتقل شدند. یک زن حدود 35 ساله در یک مرکز درمانی درگذشت ، حال یکی از آسیب دیدگان  وخیم است و  بقیه دجچار جراحات جزئی شده اند

علاوه بر این ، طبق اطلاعات پلیس ، راننده قبل از زیر گرفتن عابران ، احتمالاً در یک نزاع شرکت داشت که از رستوران آغاز شده و بعداً به یک پارکینگ کشیده شد.. پلیس در حال روشن کردن ارتباط بین راننده و شرکت کنندگان دیگر در این درگیری است.

پیش از این در مورد یک دختربچه دانش آموز کلاس ششم گزارش شده بود که تیراندازی با تپانچه را به یک مدرسه آمریکایی ترتیب داده بود. وی دو دانش آموز و و یک کارمند این مدرسه را هدف گلوله قرار داد. یکی از معلمان موفق شد دختربچه  را خلع سلاح کرده و تا رسیدن پلیس نگه دارد. دانش آموزان به یک مدرسه نزدیک منتقل گردیده و مجروحان در بیمارستان بستری شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала