پیشنهاد برگزاری نبردی طبق قوانین هنرهای رزمی مختلط در فضای کیهانی

© Depositphotos.com / Kees59پیشنهاد برگزاری نبردی طبق قوانین هنرهای رزمی مختلط در فضای کیهانی
پیشنهاد برگزاری  نبردی طبق قوانین هنرهای رزمی مختلط در فضای کیهانی   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2021
اشتراک
آندره ارولوینو ، تهیه کننده ایتالیایی در مورد برنامه های موجود در خصوص برگزاری مسابقات هنرهای رزمی مختلط (MMA) در فضا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سخنان وی توسط نشریه Fast Company نقل شده است.

پیشنهاد برگزاری  نبردی طبق قوانین هنرهای رزمی مختلط در فضای کیهانی   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2021
هنرهای رزمی ترکیبی در ایران رشته ورزشی رسمی شد

این ایتالیایی بنیانگذار شرکت  Space 11 است که هدف آن برگزاری نمایش رئالیتی شو در فضای آزاد کیهانی است. ارولینو پیشنهاد می کند در چارچوب رئالیتی شو  Galactic Combat ،مسابقات    هنرهای رزمی مختلط در شرایط بی وزنی برگزار شود. طبق پیشنهاد وی، 40 مبارز هنرهای رزمی مختلط مسابقات انتخابی سختی را پشت سر می گذارند و هشت ورزشکار برتر در این نبرد شرکت می کنند. فقط فینالیست های نمایش به مدار زمین می روند که مسابقه اصلی و سرنوشت ساز در آنجا برگزار می شود.

"این فقط یک نمایش نخواهد بود. این یک رشته جدید ورزشی به نام "دوئل در فضا" خواهد شد. گفت. "ما می خواهیم طرفداران هنرهای رزمی مختلط را در سراسر جهان متحد کنیم تا آنها  نظریه  گسترده تری را ارائه دهند".

ارولینو برای کار بر روی این پروژه ، جان لوئیس مبارز سابق هنرهای رزمی مختلط را که به خاطر بازی در UFC شهرت دارد ، استخدام کرد. این نمایش ممکن است از اوایل سال 2023 پخش شود.

هنرهای رزمی ترکیبی  یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند؛ که شامل ترکیبی از تمام ورزش‌های رزمی است؛ و بزرگترین و معتبرترین سازمان‌های برگزاری این مسابقات، سازمان‌های یواف‌سی، استریک‌فورس و ریزین هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала