اشد مجازات برای متهمان پارتی ۲۱ رمضان

© Photo / IRNAاشد مجازات برای متهمان ۲۱ رمضان
اشد مجازات برای متهمان ۲۱ رمضان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2021
اشتراک
دادستان عمومی و انقلاب مشهد اعلام کرد: ۱۶ نفر در پارتی مختلط باغ ویلایی اطراف گلمکان از توابع شهرستان گلبهار خراسان رضوی دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، خلیل الله برزنونی دادستان عمومی و انقلاب گل بهار، در پی دریافت گزارشی مبنی بر برگزاری مراسم‌ پارتی در یکی از باغ ویلاهای منطقه گلمکان مشهد، در شب شهادت امام اول شیعیان، با دستور قضایی و با حضور چند اکیپ‌ مامور انتظامی و نیروهای بسیج ۱۶ زن و مرد در حال پایکوبی و رقص دستگیر شدند.

در کالیفرنیا مردی با چاقو به دو زن حمله کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2021
در کالیفرنیا مردی با چاقو به دو زن حمله کرد

وی با اشاره به کشف مقادیری مشروبات الکی نیز از این محل اضافه کرد: متهمان با توجه به هنجارشکنی و نادیده گرفتن حرمت شب گرانقدر شهادت امام علی (ع) بازداشت و محل باغ ویلا نیز مهر و موم شد.

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار گفت: اشد مجازات در انتظار متهمان خواهد بود و دادستانی به عنوان مدعی العموم با هرگونه هنجارشکنی به خصوص با حرمت شکنان در ایام شهادت حضرت علی (ع) با شدت برخورد خواهد کرد.

برزنونی ادامه داد: این افراد حتی شاید این نوع افعال مجرمانه را در پوششی به ظاهر متعارف و قانونی مانند برگزاری جشن تولد انجام دهند و عده ای را فریب داده و در مجلس پارتی مختلط دور هم جمع کنند و با فراهم ساختن اسباب لهو و لعب، دیگران را نیز در ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرب خمر و استعمال مواد مخدر مشارکت دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала