آموزش آنلاین با شیوع کرونا و بازار داغ تقلب در ایران +عکس

© REUTERS / Adnan Abidiبرگزاری امتحان به جعبه ی کارتنی روی سر +عکس
برگزاری امتحان به جعبه ی کارتنی روی سر +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2021
اشتراک
با شیوع کرونا و رواج آموزش آنلاین در کشور ایران بسیاری از دانش‌آموزان به کمک تقلب امتحانات خود را می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به اینکه آموزش در ایران امتحان محور است و یادگیری بسیاری از دروس از طریق آزمون سنجیده می‌شود، آموزش مجازی و امتحانات آنلاین زمینه‌ای برای تقلب دانش‌آموزان و دانشجویان شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

اما اگر از بحث تقلب و عدم یادگیری دانش‌آموزان فاکتور گرفته شود، این موضوع که چرا برخی والدین به فرزندانشان اجازه چنین کاری را می‌دهند مطرح می‌شود. همچنین اینکه هدف آنها از درس خواندن فرزندشان چیست وقتی از معلمی می‌خواهند به جای فرزندشان امتحان دهد؟!

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حقایق جالب (@mag.facts)

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند به کرات دیده‌اند که دانش‌آموزان و دانشجویان امتحانات خود را با تقلب و یا به کمک شخص دیگری داده‌اند که این ضعف آموزشی محسوب می‌شود و سبب تنبلی، بی‌سوادی و بی‌مسئولیتی آنان خواهد شد. این کاربران آموزش مجازی را بزرگترین ضربه به دانش‌آموزان می‌دانند.

برخی از این کاربران نیز معتقدند در این شرایط سلامتی مهمتر از هر چیزی است اما در ایران متاسفانه مدرک‌گرایی و برتری از دیگران بیش‌تر به چشم می‌خورد. کاربرانی هم به این موضوع اشاره می‌کنند که مقطع بعدی برای همه این افراد که با تقلب موفق به گذراندن امتحانات خود شده‌اند دشوار خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала