پورسانت‌های نجومی در واردات واکسن کرونا به ایران +عکس

© REUTERS / Dado Ruvicکانادا استفاده از واکسن "جانسون اند جانسون" علیه کرونا را متوقف کرد
کانادا استفاده از واکسن جانسون اند جانسون علیه کرونا را متوقف کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2021
اشتراک
سخنگوی سازمان غذا و دارو از مسیر واردات واکسن به ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری درباره پورسانت‌های نجومی از واردات واکسن کرونا انتشار یافته که با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی همراه بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news)

جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در گفت‌وگوی تصویری و در جامعه فعالان بخش خصوصی درباره واکسن کرونا گفته است که باید با مردم شفاف صحبت کنیم، وقتی واکسن ۴ دلاری، ۱۵، ۱۶ و ۲۰ دلار عرضه شود، حتماً شکاف‌های زیادی وجود دارد و مسئولان باید پاسخگو باشند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от خبرگزاری خبرجدید (@newnews_news)

ایشان افزودند که این افزایش قیمت در بهترین حالت شاید بعلت پورسانت های گرفته شده باشد اما باید گفت که واکسنی که قیمت آن ۴ یا ۵ دلار است، هنگامی که ۵۰ دلار فاکتور شده دارای مشکل است.او معتقد است که بسیاری از واکسن‌هایی که به دست ما می‌رسد از طریق شرکت هایی است که ماموریت آنها اصلاً در حوزه واکسن نیست و مشخص نیست که آنها چه رابطه‌ای با شرکت‌های واکسن سازی داشته‌اند. وی در ادامه گفت اغلب اوقات در خرید واکسن از این شرکت‌ها تردید وجود دارد چرا که آنها می‌خواهند واکسن‌هایشان را به قیمت ۱۲ برابر بفروشند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سرمایه نیوز (@sarmayenews)

تعدادی از کاربران وزارت بهداشت را به بی‌تفاوتی و کوتاهی در برابر وظایف خود متهم کرده‌اند. گروهی دیگر از کاربران بعضی از شرکت های ایرانی را دلال نامیدند و از این نظر ابراز ناراحتی کردند. تعدادی از کاربران نیز این اعترافات را دلیلی برای رای آوردن مقامات دولتی دانسته‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала