احضار سفیر روسیه به وزارت امور خارجه فرانسه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر احضار سفیر روسیه به وزارت امور خارجه فرانسه
احضار سفیر روسیه به وزارت امور خارجه فرانسه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2021
اشتراک
وزارت خارجه فرانسه اعلام نمود که سفیر روسیه در رابطه با تدابیر این کشور علیه مقامات اروپایی به وزارت امور خارجه فرانسه احضار شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه فرانسه از احضار الکسی میشکوف سفیر روسیه در رابطه با اقدامات این کشور علیه مقامات اروپایی، خبر داد.

Austrian police officers stand guard near the entrance of the Grand Hotel in Vienna on April 6, 2021, where diplomats of the EU, China, Russia and Iran will hold talks.  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2021
نماینده روسیه: آمریكا آماده لغو همه تحریم های ناسازگار با برجام علیه ایران است

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد:" همانطور که وزیر روز شنبه اشاره کرد، ما اقدامات اعلام شده از سوی دولت روسیه در تاریخ سی ام اوریل در رابطه با برخی مقامات رسمی اروپایی، از جمله رئیس پارلمان اروپا، معاون کمیسیون اروپا، را قویا محکوم می کنیم."
وی تصریح کرد که چنین اقداماتی "بعید است که به کاهش تنش فعلی بیانجامد"، پاریس انتظار دارد که مسکو در این زمینه "مسئولانه رفتار کند."
وزارت امور خارجه فرانسه تصریح کرد:" این پیام روز دوشنبه، سوم ماه مه، به الکسی میشکوف سفیر روسیه، هنگامی که به وزارت اروپا و امور خارجه احضار شده بود، ابلاغ گردید."
همچنین در خصوص تصمیمات اخیر روسیه در زمینه اعمال محدودیت در به کارگیری کارکنان محلی در نمایندگی های دیپلماتیک ابراز نگرانی شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала