واکنش کاربران نسبت به سرپرستی تیم ملی تنیس مردان دردستان بانوی ایرانی +عکس

© REUTERS / CARLOS PEREZ-GALLARDOTennis - ATP 500 - Mexican Open - The Fairmont Acapulco Princess, Acapulco, Mexico - March 19, 2021 Germany's Alexander Zverev in action during his semi final match against Germany's Dominik Koepfer
Tennis - ATP 500 - Mexican Open - The Fairmont Acapulco Princess, Acapulco, Mexico - March 19, 2021 Germany's Alexander Zverev in action during his semi final match against Germany's Dominik Koepfer - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2021
اشتراک
برای نخستین بار، سرپرستی تیم ملی تنیس مردان به دست یک بانوی ایرانی افتاد!

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است خبری ناباورانه با واکنش کاربران زیادی در فضای مجازی همراه شده است. برای نخستین بار، بانویی به عنوان سرپرست تیم ملی تنیس آقایان انتخاب شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от دورهمی یزدیها dorehamiyazdiha (@dorehamiyazdiiha)

در این خبر گفته شده است که مهدیه کریمی‌فر به عنوان سرپرست تیم ملی تنیس انتخاب شده است. نائب رئیس فدراسیون تنیس زنان، فاطمه کیوانی درباره وظایف سرپرستی خانم کریمی‌فر افزود: «مسئول برنامه‌های تیم‌های ملی بانوان و آقایان بوده و پیش از آن مدیریت رویدادهای فدراسیون تنیس را بر عهده داشته است.» ایشان از خبری که رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، انتقاد کرد و گفت: «خانم کریمی‌فر تنها سرپرست برنامه‌های تیم ملی تنیس مردان بوده اما خبرنگاران در صفحات مجازی او را سرپرست تیم ملی تنیس معرفی کردند.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Asriran (@asriran_com)

همچین اردوی تیم ملی تنیس آقایان در روز شنبه و در ورزشگاه شهید شیرودی تهران تمرینات خود را برای حضور در مسابقات دیوبس کاپ، زیر نظر اکبر طاهری سرمربی تیم ملی تنیس ایران انجام داده‌اند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سایت خبری مستقل آنلاین (@mostaghelonline)

تعدادی از کاربران از دیدن این خبر شگفت زده شده و با استناد به ضرب المثل " کاسه‌ای زیر نیم کاسه است" این خبر را مشکوک و نامعلوم خوانده‌اند. تعدادی دیگر از کاربران هم این خبر را به تمسخر گرفته و زنان را ناتوان و ناکارآمد معرفی کرده‌اند. اما در مقابل عده ای از کاربران معتقدند که ایران نیز مانند تیم های حرفه ای دیگر جهان در حال باز کردن عرصه برای بانوان است و این به نوعی موفقیت و پیشرفت برای ایران محسوب می شود و آن را به فال نیک گرفتند. این دسته از کاربران معتقدند که بانوان در دنیا در رشته ورزشی تنیس بسیار خوش درخشیدند و شایستگی خود را اثبات کردند. گروهی دیگر از کاربران نیز این انتخاب را به نوعی آزمون و خطا نامیدند و منتظر نتیجه آن هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала