مقام ایرانی خواستار ضرورت تزریق واکسن کرونا به پاکبانان افغان نیز شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مقام ایرانی خواستار ضرورت تزریق واکسن کرونا به پاکبانان افغان نیز شد
مقام ایرانی خواستار ضرورت تزریق واکسن کرونا به پاکبانان افغان نیز شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2021
اشتراک
عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران: اگر واکسیناسیون براساس عناوین شغلی صورت گرفته است، دیگر نباید میان پاکبان ایرانی و غیر ایرانی تفاوتی وجود داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حجت نظری، عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در تذکری درباره تزریق واکسن کرونا در مجموعه شهرداری تهران گفت: تذکر امروز بنده، در مورد موضوعی است که این روزها حساسیت زیادی در میان افکار عمومی ایجاد کرده و البته پیش از این نیز، دو بار نسبت به آن تذکر دادم اما هنوز جوابی دریافت نکردم. انتشار خبری در مورد تزریق خارج از نوبت واکسن کرونا به تعدادی از کارکنان در یکی از مناطق شهرداری تهران، واکنش‌های زیادی را در میان افکار عمومی درپی داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: درباره واکسیناسیون اتباع افغانستانی اگر واکسیناسیون براساس عناوین شغلی صورت گرفته است، دیگر نباید میان پاکبان ایرانی و غیر ایرانی تفاوتی وجود داشته باشد. اما طبق آنچه که پیگیری کردم، ظاهرا اتباع افغانستانی به دلیل نداشتن کد ملی امکان استفاده از واکسن را ندارند که لازم است دولت هرچه سریعتر تدابیری را در این خصوص اتخاذ کند. ضمن اینکه چگونه نداشتن کد ملی مانع از دریافت واکسن می‌شود، اما مانع از انجام کارهای سخت نمی‌شود؟! اگر قانونا نمی‌توان به عزیزان پاکبان افغانستانی واکسن تزریق کرد، آیا قانونا می‌توان آنها را به کار مشغول کرد؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала