آتش سوزی در شهرک صنعتی شکوهیه قم + ویدیو

© Photo / IRNAآتش سوزی در قم مهار شد+ ویدیو
آتش سوزی در قم مهار شد+ ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2021
اشتراک
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم: آتش سوزی در شهرک صنعتی شکوهیه قم به طور کامل اطفا شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش سوزی در شهرک صنعتی شکوهیه قم به طور کامل اطفا شد و هم‌اکنون آتش‌نشانان درحال لکه‌گیری و ایمن‌سازی منطقه هستند.

وی افزود: راس ساعت 6 و 2 دقیقه صبح امروز حادثه حریق در یکی از واحدهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قم اعلام شد، به دلیل گستردگی حریق و درخواست آتش‌نشانی مستقر در شهرک صنعتی،‌ بلافاصله 20 خودرو سنگین آتش‌نشانی و بیش از صد آتش‌نشان و تانکرهای آبرسان از شهرداری و آبفا قم به محل حادثه اعزام شد. 

انفجار قوی در جایگاه سوخت در شهر دوشنبه + فیلم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2021
انفجار قوی در جایگاه سوخت در شهر دوشنبه + فیلم

کریمی ادامه داد: متاسفانه در اثر انفجار و پاشیده شدن مواد شعله‌ور بر روی خودرو آتش‌نشانی و جاری شدن این حریق در کوچه‌های مجاور از طریق جوی‌ آب تعداد دو خودرو عملیاتی آتش نشانی از قم و شهرک صنعتی شکوهیه به طور کامل سوختند، تعدادی از خودروهای شخصی نیز که در کنار خیابان پارک شده بودند و امکان فرار برای آن‌ها به دلیل حفاری انجام شده در انتهای یکی از کوچه‌های محل حادثه و مسدود شدن مسیر ورود و خروج نبود در این حادثه سوختند. در این حادثه متاسفانه 2 آتش نشان به دلیل سوختگی به بیمارستان اعزام شدند که یکی از آتش‌نشانان پس از دریافت خدمات پزشکی از بیمارستان مرخص شد و دیگری به دلیل شدت سوختگی در یکی از مراکز درمانی قم بستری شده‌است،‌ که از همه مردم تقاضا داریم برای شفای آتش‌نشان آسیب دیده در جریان این حادثه دعا کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با تلاش و مجاهدت آتش‌نشانان اجازه سرایت آتش به مخازن الکل مستقر در مجاورت کانون آتش‌سوزی داده نشد که اگر این اتفاق رخ داده بود شاهد فاجعه‌ای بزرگ در شهرک صنعتی شکوهیه قم بودیم.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در 12 کیلومتری محور قدیم قم - تهران در زمینی به مساحت بیش از یکهزار هکتار واقع شده است. قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от shiraz us شیراز ما (@shiraz.us)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала